05.11.2014

Informācija par bankas klientu aptauju

Nordea banka pastāvīgi strādā pie pakalpojumu un apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas. Mums ir svarīgs klientu viedoklis – tas palīdz gan novērtēt jau paveikto, gan plānot nākamos veicamos darbus, lai sniegtu Jums vēl labāku servisu.

Tieši tādēļ šā gada novembrī mēs veiksim mūsu klientu – privātpersonu un uzņēmumu – aptauju, un aicinām Jūs sniegt savu vērtējumu par Nordea servisu un pakalpojumiem. Pētījuma veicēji ar Jums sazināsies pa tālruni vai sūtot e-pastu. Jau iepriekš pateicamies par Jūsu atsaucību.

Atgādinām, ka ierosinājumus un atsauksmes par mūsu darbu Jūs vienmēr varat paust arī Nordea mājas lapas sadaļā „Atsauksmes”.


Jūsu Nordea