06.11.2015.

60 jaunie uzņēmēji pārbaudīs savu uzņēmēja gēnu

Jau sesto gadu Nordea biznesa skola „No idejas līdz investoram” piedāvā jaunajiem uzņēmējiem bez maksas iegūt praktiskas zināšanas un individuālas konsultācijas veiksmīgas uzņēmējdarbības attīstībai. Šogad konkursam iesniegtas vairāk nekā 200 biznesa idejas, no kurām 60 jaunie uzņēmēji veiksmīgi turpinās mācības pus gada garumā.

„Sešu gadu laikā programmas ietvaros esam pārliecinājušies, ka vēsture atkārtojas. Nāk un piedalās jaunie uzņēmēji ar tām pašām problēmām un izaicinājumiem, proti, zināšanu, pieredzes un atbalsta trūkumu. Runājot ar uzņēmējiem par lielākajiem šķēršļiem vai iemesliem neveiksmīgai biznesa attīstībai, visbiežāk tiek minētas tieši neziņa un informācijas trūkums – kur iet, ko darīt, kam vaicāt. Tādēļ iespēja satikt līdzīgi domājošos, tīkloties, apmainīties pieredzēm ir vērtība, ko papildu lektoru sniegtajām zināšanām, saņems šīs sezonas dalībnieki,” tā Nordea bankas Sabiedrisko attiecību vadītāja Signe Lonerte. „Starp iesniegtajām biznesa idejām netrūkst inovatīvu un tirgū vēl neredzētu produktu risinājumu, kas ir videi draudzīgi vai ir tā saucamie “nišas produkti”. Redzam, ka tiek meklēti arī jauni tehnoloģiju un platformu risinājumi. Tāpat kā ik gadu netrūkst produktu vai pakalpojumu ražošanas un pārtikas, modes, tehnoloģiju, sociālās aprūpes un citās nozarēs, kas atbilst aktuālajām pasaules tendencēm un atbild uz sabiedrības pieprasījumu.”

Par Nordea biznesa skolu
Nordea biznesa skola sadarbībā ar izcilākajiem nozaru ekspertiem Latvijā, vadošajām mācību un konsultāciju kompānijām un pieredzējušiem uzņēmējiem, pus gadu bez maksas sniedz jaunajiem un topošajiem uzņēmējiem pilnu uzņēmējdarbības mācību ciklu, kas strukturēts atbilstoši biznesa modelēšanas „audekla” (Business Model Canvas) principiem. Programma ietver zināšanu un pieredzes apmaiņu, sākot no biznesa plāna izstrādes, tirgus izpētes, komandas veidošanas pamatprincipiem un pārdošanas kanālu identificēšanas līdz finanšu plūsmas plānošanas, pārdošanas un eksporta, mārketinga un zīmola vadības konsultācijām, kā arī programmas noslēgumā - „randiņam ar investoru”. Programmas laikā ikviens tās dalībnieks saņem papildu mentoringa un koučinga konsultācijas, kā arī tiek veicināta pieredzes apmaiņa ar Nordea biznesa skolas absolventiem jeb Alumni.

Nordea biznesa skolas partneri: Latvijas Biznesa Eņģeļu Tīkls, Stokholmas Ekonomikas augstskola Rīgā, Rīgas ekonomikas augstskolas Mentoru klubs, uzņēmējdarbības atbalsta biedrība „Līdere” un uzņēmēja Aiva Vīksna, pārdošanas un mārketinga eksperts Kārlis Apkalns, koučinga eksperti Lāsma Novika un Laura Kuršīte, inovāciju un zināšanu biedrība „ZINIS”, personāla apmācību uzņēmumi „Triviums Apmācība”, „Fontes Vadības konsultācijas”, Latvijas Iepakojuma asociācija, Latvijas start-up uzņēmums „Fastr”, „Kwintet production”, loģistikas speciāliste un zīmola „Gludināmais koks” vadītāja Ilze Baumane, intelektuālā īpašuma aizsardzības konsultāciju uzņēmums „TriaRobit”, uzņēmējs un izmaksu ieguvumu analīzes eksperts Normunds Čiževskis un uzņēmums „Bizpro”, eksporta konsultāciju un tirgus izpētes uzņēmums „GatewayBaltic”, grāmatvedības pakalpojumu uzņēmums „NUMERI”, zvērinātu advokātu birojs „Markvarte Lexchange” un personāla atlases uzņēmums „CV-Online Latvia”, konsultāciju kompānija „Demarsch”, lietišķās informācijas dienests „LID”, „Jauno uzņēmēju centrs”, finanšu kompānija „Capitalia”, radošā reklāmas aģentūra „DDB”, loģistikas eksperts Uldis Piekuss un Biznesa efektivitātes asociācija, Latvijas attīstības finanšu institūcija „Altum”, franšīzes konsultāciju uzņēmums „Francity”.

Vairāk par programmu www.nordea.lv/biznesaskola


Papildu informācijai:
Signe Lonerte, Sabiedrisko attiecību vadītāja, Nordea Latvija, tālr.:6 700 5469, mob.:29 116 146, signe.lonerte@nordea.com