07.06.2017.

Jaunie līderi Nordea bankā apgūst zīmolu stratēģiju

Šodien Nordea bankā tiks rīkota šogad jau trešā Junior Achievement Latvija (JA Latvija) meistarklase, kuras laikā zinoši nozares eksperti kopā ar jaunajiem līderiem, jauniešiem vecumā no 16 līdz 20 gadiem, diskutēs par zīmola veidošanas modeļiem un tendencēm. Aicinām pievienoties iedvesmas sarunas tiešraidei ar zīmolu stratēģi Edgaru Pētersonu plkst. 11.15 šeit.

Diskusijas laikā 14 vidusskolas vecuma jaunieši kopā ar mentoriem pārrunās, kā gudri un mērķtiecīgi veidot uzņēmuma tēlu un produktu zīmolus. Dienas pirmajā pusē diskusiju vadīs stratēģiskais plānotājs Edgars Pētersons, kurš ieguvis plašu pieredzi, strādājot vadošajās Latvijas reklāmas aģentūrās, kā arī kopā ar partneriem dibinot nu jau atpazīstamo reklāmas aģentūru “Weekend”. Dienas otrajā pusē jauniešiem vērtīgo mediju treniņu vadīs Rīgas Ekonomikas augstskolas lektore Vanda Dauksta.

“Uzņēmuma vizītkarte ir tā reputācija, kuru pamatā veido vienota, enerģiska komanda, tāpēc jebkuram vadītājam un līderim ir jāspēj novērtēt savi darbinieki un jāsniedz tiem viss iespējamais, lai pārstāvētā zīmola vērtības tiktu atspoguļotas un nodotas klientiem ikdienā. Reklāmas kampaņas nāk un aiziet, bet labākie uzņēmuma vēstneši ar savu attieksmi un spēju pārliecināt paliek,” saka Jānis Buks, Nordea bankas vadītājs Latvijā, kurš ir arī Junior Acievement Latvija padomes loceklis un jauno līderu mentors.

Šogad pirmā meistarklase par laika plānošanu un projektu īstenošanas posmiem kopā ar uzņēmēju Guntaru Kokoreviču un Rīgas Koučinga skolas eksperti Nordea bankā tika aizvadīta marta sākumā. Savukārt aprīlī Nordea bankā jaunos līderus par tehnoloģiju, mediju un biznesa nozares aktualitātēm konsultēja Draugiem Group runasvīrs Jānis Palkavnieks, lietišķās etiķetes darbnīcas vadītāja Baiba Pušinska un žurnālists Ansis Bogustovs.

JA Latvija Līderu programmu jauniešiem ar Nordea atbalstu organizē jau trešo gadu. Latvijā unikālās izglītības programmas mērķis ir veidot jauno līderu paaudzi Latvijas konkurētspējas palielināšanai. Mācību gada laikā programmā iesaistīto mentoru — Latvijā pazīstamu uzņēmēju un vadītāju — mērķis ir dalīties ar savu pieredzi, iedvesmot un iedrošināt jauniešus īstenot savu līdera talantu.

Vairāk par Līderu programmu lasi šeit.


Papildu informācijai:
Edgars Žilde, Nordea bankas Komunikācijas projektu vadītājs, tālr.: 6 700 5434, mob.: 28 452 975, edgars.zilde@nordea.com