11.02.2014

Brand Finance atzīst Nordea par spēcīgāko zīmolu Ziemeļvalstīs

Zīmolu konsultāciju kompānija „Brand Finance” savā ikgadējā zīmolu vērtējumā starp 500 pasaules bankām Nordea atzīst par pirmo spēcīgāko zīmolu Ziemeļvalstīs. Pasaules mērogā Nordea zīmols ierindojas 32. vietā – par divām vietām augstāk nekā pērn.

“Brand Finance” ir zīmolu vērtēšanas konsultāciju kompānija, kuras veidotais zīmolu tops balstīts uz starptautiski atzītu vērtēšanas metodi. Šī metode tiek lietota banku, nodokļu iestāžu, tiesu un citu uzņēmumu zīmolu vērtēšanai visā pasaulē, nosakot gan paša uzņēmuma zīmola vērtību naudas izteiksmē, gan arī, kā zīmols vērtējams pret citiem savas nozares zīmoliem.

Nordea zīmols vērtēts ar 7, 4 miljardiem ASV dolāru un ikgadējā reitinga tabulā 2013.gadā ierindojas pirmajā vietā starp Ziemeļvalstu banku zīmoliem ar reitingu AAA-.

Vairāk informācijas par vērtējuma piešķiršanas metodoloģiju, kā arī pilns novērtēto banku saraksts pieejams oficiālajā „Brand Finance” mājas lapā http://ow.ly/tv3Vx