12.05.2014

Nordea biznesa skola „No idejas līdz investoram” noslēdz ceturto mācību sezonu

Ar „Randiņu ar investoru” noslēgusies ceturtā Nordea biznesa skolas sezona „No idejas līdz investoram”. Pēc sešu mēnešu mācībām 30 jaunie uzņēmēji plašākai auditorijai, tostarp investoriem un biznesa eņģeļiem, prezentēja savas biznesa idejas. Šosezon sadarbībā ar 26 sadarbības partneriem vadošajiem uzņēmējdarbības konsultāciju uzņēmumiem Latvijā, mentoringa un koučinga organizācijām un nozaru ekspertiem, jaunie uzņēmēji ieguva zināšanas veiksmīga biznesa uzsākšanai.

Kristīne Lomanovska, Nordea biznesa skolas vadītāja: „Līdzīgi kā iepriekšējos gados, arī šosezon no teju 400 biznesa ideju iesniegumiem, mācību programmā tika uzņemti visi tie jaunie uzņēmēji, kuri ne vien izcēlušies ar radošām un interesantām biznesa idejām, bet arī spējuši pārliecināt par šīs programmas nozīmīgumu turpmākajā biznesa attīstībā. Esmu gandarīta par šīs mācību sezonas biznesa ideju oriģinalitāti un radošumu gan informācijas tehnoloģiju, ražošanas un pārtikas nozarēs, gan pakalpojumu sfērā.”

„Sekojot līdzi Nordea biznesa skolas biznesa idejām un noslēguma prezentācijām, kuras potenciālajiem investoriem prezentē jaunie uzņēmumi, novērojama pieaugoša tendence gan biznesa ideju kvalitātē, gan jauno uzņēmēju kompetencēs. Apzinoties, ka arī investori vēlas investēt perspektīvās biznesa idejās, šī programma ir vieta, kur šādas idejas atrast,” tā Juris Grišins, Latvijas Riska kapitāla asociācijas valdes loceklis.

Mārtiņš Bratuškins, aplikācijas „Classnote” idejas autors: „Uzsākot Nordea biznesa skolu, mūsu komanda, kas iepriekš bija sākusi izstrādāt jaunu produktu – pierakstu aplikāciju studentiem, spērusi soli uz priekšu un šobrīd aplikācija izmēģinājuma versijā pieejama publiskai lietošanai. Plašais iegūto zināšanu loks noteikti ir bijis labs atspēriens un atbalsts.”

„Viens no lielākajiem ieguvumiem, apmeklējot šādas mācības, ir iespēja tikties ar sev līdzīgi domājušiem cilvēkiem, jaunajiem uzņēmējiem, kas atrodas līdzīgā situācijā. Uzskatu, ka cilvēki ir īstā investīciju augsne, kuros ieguldīt,” pieredzē dalās Oskars Mickevičs, „Velo sock” idejas autors.

 

Vairāk par Nordea biznesa skolu www.nordea.lv/biznesaskola

Nordea biznesa skolas partneri: Stokholmas Ekonomikas augstskola Rīgā, Rīgas ekonomikas augstskolas Mentoru klubs, uzņēmējdarbības atbalsta biedrība „Līdere”, inovāciju un zināšanu biedrība „ZINIS”, koučinga pakalpojumu uzņēmums „Baltic Coaching Centre”, personāla apmācību uzņēmumi „Triviums Apmācība”, „Fontes Vadības konsultācijas”, pārdošanas un mārketinga lektors Kārlis Apkalns, mārketinga un zīmola vadības profesionāle Inese Kalveite, komunikācijas profesionāle un Latvijas asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) valdes priekšsēdētāja Dagnija Lejiņa, Latvijas Iepakojuma asociācija, „DigiZoom.lv”, Latvijas startup uzņēmums „Fastr”, „Kwintet production”, „TNT Latvia”, intelektuālā īpašuma aizsardzības konsultāciju uzņēmums „TriaRobit”, eksporta konsultāciju un tirgus izpētes uzņēmums „GatewayBaltic”, grāmatvedības pakalpojumu uzņēmums „NUMERI”, zvērinātu advokātu birojs „Markvarte Lexchange” un personāla atlases uzņēmums „CV-Online Latvia”, lietišķās informācijas dienests „LID”, „Jauno uzņēmēju centrs”, finanšu kompānija „Capitalia”, radošā reklāmas aģentūra „DDB”, kā arī degvielas mazumtirdzniecības uzņēmums “Statoil Fuel & Retail Latvia”.

Nordea biznesa skola ir bezmaksas mācību programma, kurā jaunie uzņēmēji bez uzņēmējdarbības pieredzes vai ar nelielu pieredzi uzņēmējdarbībā vai konkrētajā nozarē, sešu mēnešu garumā gūst praktiskus padomus, profesionāļu konsultācijas, koučinga un mentoringa sesijas, sava biznesa veiksmīgai īstenošanai.