14.07.2014

No 1.jūlija Nordea pakalpojumi privātpersonām vēl ērtāki

No šī gada 1.jūlija Nordea saviem klientiem piedāvā iespēju vēl ērtāk un efektīvāk izmantot bankas pakalpojumus. Jaunais produkts, Klienta komplekts, paredz iespēju bez ierobežojuma izmantot populārākos bankas pakalpojumus par fiksētu maksu, tādējādi ļaujot klientam ietaupīt un ērtāk sekot līdzi ikdienas norēķiniem.

Jaunā Klientu komplekta priekšrocības par fiksētu mēneša maksu ietver:

  • Neierobežotu skaitu Eiropas EUR maksājumu internetbankā, veicot gan iekšbankas maksājumus, gan arī maksājumus no Nordea uz citām bankām Latvijā vai ārzemēs bez atsevišķas komisijas maksas par katru veikto maksājumu;
  • Maestro norēķinu karti bez mēneša maksas;
  • Skaidras naudas izņemšanu ar Maestro norēķinu karti bez komisijas maksas visos Nordea bankomātos Baltijā un Ziemeļvalstīs, kā arī vienu reizi mēnesī no jebkuras bankas bankomāta Latvijā.

„Klienti ikdienā arvien vairāk novērtē vienkāršus un ērtus risinājumus, izmantojot bankas pakalpojumus, tādēļ svarīgi būt vienmēr ērti pieejamam, piedāvājot visaptverošu bankas pakalpojumu klāstu. Jaunais Klienta komplekts bankas klientiem piedāvās iespēju labāk plānot savas finanses un kontrolēt izdevumus,” tā Irina Pētersone, Nordea Privātpersonu apkalpošanas tīkla vadītāja.

Klienta komplektam ir fiksēta maksa – 1,50 eiro mēnesī, savukārt Nordea Zelta un Sudraba klientiem  - 1,00 un 1,30 eiro mēnesī.

Pieteikties Klientu komplektam var jebkurā Nordea Klientu apkalpošanas centrā Rīgā un reģionos, kā arī Nordea klientiem – bankas internetbankas sadaļā „Sarakste”.

Vairāk par Klienta komplektu var uzzināt www.nordea.lv/klientakomplekts