15.01.2013

Nordea iesaista klientus labdarības aktivitātēs

 

Jau gadu Nordea klienti, norēķinoties ar kredītkarti, saņem punktus proporcionāli iztērētajai naudas summai, ko iespējams apmainīt gan pret vērtīgām dāvanām, gan ziedot labdarībai. Gada laikā 15% klientu savus uzkrātos punktus izvēlējušies novirzīt labdarības mērķiem.

Viens no Nordea bankas korporatīvi sociālās atbildības fokusiem ir iesaistīšanās labdarības iniciatīvās ar saviem ilggadējiem partneriem – ģimenes atbalsta centru „Lejasstrazdi”, asociāciju „Dzīvesprieks” un sieviešu resursu centru „Marta”. Arī klienti ir aicināti iesaistīties un ziedot savus uzkrātos punktus šīm organizācijām.



Nordea bankas Privātpersonu apkalpošanas departamenta vadītāja Jana Strogonova: „Aizvadītā gada laikā 65% Nordea darbinieku ir iesaistījušies dažādās korporatīvi sociālās atbildības aktivitātēs, ziedojot savu laiku un rūpes. Tai skaitā, izmantojuši arī vienu Nordea apmaksātu darbadienu, kāda brīvi izvēlēta brīvprātīga darba veikšanai. Mēs rīkojam labdarības vakariņas kopā ar  mūsu klientiem, piedāvājam ziedošanas iespējas arī lietojot ikdienas bankas pakalpojumus, tostarp, Nordea kredītkarti. Par veiktajiem pirkumiem uzkrātos punktus punktu krājkontā var pārvērst ziedojumā, tādejādi atbalstot mūsu draugus – „Lejasstrazdus”, „Dzīvesprieku” un „Martu”. Pagājušā gada laikā bankas ilggadējiem sadarbības partneriem mūsu klienti ir ziedojuši vairāk nekā 6000 latu. Vēlamies pateikties ikvienam par iesaistīšanos un atbalstu!”

Nordea punktu krājkonta programmas ietvaros visbiežāk (28%) bankas klientu apmaiņā pret sakrātajiem punktiem izvēlas tos apmainīt pret dāvanu kartēm vairāk kā 40 bankas sadarbības partneru veikalos, 22% gadījumu – izmanto restorānos. 18% uzkrātos punktus novirza skaistumkopšanas pakalpojumiem. Savukārt 15% klientu izvēlas sakrātos punktus ziedot labdarībai.


Par punktu krājkonta programmu

Uzkrāt punktus  iespējams, norēķinoties ar kredītkarti internetā, veikalos Latvijā un ārzemēs, kā arī iegādājoties priekšapmaksas kartes bankomātos. Punktu skaits tiek piešķirts, ņemot vērā klienta statusu Nordea klientu priekšrocību programmā. Par katru pirkumu 5 latu vērtībā Bronzas klienti saņem 1 punktu, Sudraba klienti – 1,25 punktus, Zelta klienti un Private Banking klienti – 1,5 punktus. Iepērkoties dzimšanas dienā, punkti par pirkumiem tiek piešķirti dubultā. Informāciju par jau sakrātajiem punktiem var apskatīt Nordea internetbankas sadaļā „Kartes”.

Vairāk par dāvanu kartēm un Punktu krājkontu var uzzināt www.punktukrajkonts.lv