17.02.2016.

Nordea: divu gadu laikā ceturtā daļa klientu konsultāciju notiks attālināti

Bankas novērojumi liecina, ka arvien vairāk klientu ikdienas finanšu pakalpojumus vēlas saņemt attālināti. Ņemot vērā interesi pēc arvien uzlabotiem digitālajiem risinājumiem efektīvai saziņai ar banku, Nordea Baltijas valstīs aktīvāk mudinās klientus izvēlēties attālinātās konsultācijas. Prognozēts, ka divu gadu laikā 25% Nordea klientu konsultāciju Baltijas valstīs notiks attālināti.

Nordea Grupas līdzšinējā pieredze rāda, ka vidēji viens no trim klientiem labprātāk saņemtu finanšu konsultācijas ārpus klientu apkalpošanas centra jeb attālināti. Attālinātā konsultācija ir elastīgs veids bankas finanšu operāciju veikšanai ikdienā no jebkuras vietas un jebkurā laikā, sniedzot iespēju klientam saņemt nepieciešamo speciālista konsultāciju vai pieteikties dažādiem bankas produktiem un pakalpojumiem. Turklāt attālinātās konsultācijas vidējais ilgums ir 36 minūtes, kas ir gandrīz divas reizes mazāk, nekā klātienes konsultācijai veltītais laiks klientu apkalpošanas centrā.

“Banku industrija piedzīvo būtiskas pārmaiņas, un digitālie risinājumi kļuvuši par pamatu efektīvam banku pakalpojumu izmantojumam ikdienā. Klientu uzvedību šobrīd galvenokārt nosaka ērtības faktors un daudzpusīgas mobilitātes iespējas. Turklāt mobilās tehnoloģijas sniedz jaunas iespējas, lai mainītu tradicionālos veidus, kā tiek izmantoti bankas pakalpojumi, ieviešot jaunas inovācijas. Nordea Grupā veiktais pētījums apliecina, ka 9 no 10 klientiem, izmēģinot attālinātās konsultācijas, tās labprāt īstenotu arī turpmāk. Ieviešot attālinātās konsultācijas, mēs speram vēl vienu soli uz priekšu jaunu risinājumu attīstībā, kā arī kvalitatīva un efektīva servisa nodrošināšanā klientiem, neatkarīgi no viņu atrašanās vietas. Ceram, ka attālinātās konsultācijas būs spēcīgs atbalsts bankas efektīvai sadarbībai ar privātpersonām un uzņēmumiem nākotnē,” tā Inga Skisaker, Nordea Baltijas organizācijas vadītāja.

“Klientu uzvedības un paradumu maiņa lielā mērā nosaka arī bankas prioritātes, domājot gan par klientu servisa iniciatīvām, gan jaunu pakalpojumu attīstību. Piemēram, internetbanka jau sen nav kanāls, kur klienti veic tikai rēķinu apmaksu un seko līdzi naudas plūsmai, bet gan kļuvusi par ērtu komunikācijas veidu ar banku un iespēju klientam pieteikties dažādiem produktiem - Pensiju 2.līmenim, patēriņa kredītam vai jaunai debetkartei. Kopējais internetbankas ikmēneša apmeklējums, salīdzinot ar 2010.gadu, pieaudzis par 98%, kamēr aktīvo klientu skaita pieaugums sasniedz 58%. Arī Nordea Mobilā lietotne piedzīvojusi ievērojamu lietotāju skaita pieaugumu –  par 40% pērn, gada laikā. Lai nodrošinātu ātru, ērtu un drošu klientu apkalpošanu, to apvienojot ar individuālo pieeju konkrētajam klientam, aktīvi piedāvāsim klientiem attālinātās konsultācijas,” informē Anna Fišere – Kaļķe, Nordea Attālinātās pārdošanas departamenta vadītāja Baltijas valstīs.

Ar datiem par attālināto kanālu tendencēm Latvijā var iepazīties šeit, bet ar tendencēm Baltijā - šeit.

Attālinātās konsultācijas jau saņēmušas pozitīvu klientu vērtējumu Nordea Grupā gan situācijās, kad klientu dzīvesvieta atrodas tālu no klientu apkalpošanas centra, gan reizēs, kad kādu iemeslu dēļ klients tikšanos var īstenot tikai ārpus bankas darba laika. Trīs mēnešu periodā Nordea Ziemeļvalstīs veikusi vairāk nekā 40 000 attālināto konsultāciju, saņemot no klientiem četru punktu skalā vidējo vērtējumu - 3,9 punkti.

Attālinātās konsultācijas Nordea klientiem Ziemeļvalstīs un tagad arī Baltijā sniegs iespēju saņemt speciālista konsultāciju tiešsaistē, izmantojot drošas un lietotājam draudzīgas tehnoloģijas. Konsultācijas varēs izmantot, lai saņemtu padomu finanšu jautājumos vai pieteiktos populārākajiem bankas produktiem vai pakalpojumiem. Attālinātās konsultācijas laikā iespējams apspriest jebkurus ar finansēm saistītus jautājumus, piemēram, noguldījumus, investīcijas, maksājumu kartes, patēriņa kredītus un ar apdrošināšanu saistītus jautājumus. Pārrunājot savas bankas operācijas pa tālruni vai, izmantojot datora austiņas ar mikrofonu, vienlaikus ekrāna klients redzēs atbilstošus materiālus un aprēķinus.

Attālinātās konsultācijas laiku iespējams rezervēt, zvanot Nordea Kontaktu centram 24/7 pa tālruni 67 096 096. Nordea Zelta klienti konsultācijas laiku var rezervēt arī individuāli, vienojoties ar savu personīgo finanšu konsultantu. Pēc tam klients saņems konsultācijas apstiprinājumu internetbankas sadaļā Sarakste. Attālinātajā konsultācijā vienlaikus no dažādām vietām varēs piedalīties arī vairāki cilvēki, pieslēdzoties ar Nordea internetbankas kodu kartes datiem.


Papildu informācijai: 
Signe Lonerte, Komunikācijas departamenta vadītāja Baltijas valstīs, tālr.: 6 700 5469, mob.:29 116 146, signe.lonerte@nordea.com