18.02.2016.

Nordea uzsāk ikgadējo Klientu apmierinātības aptauju

22.februārī Nordea uzsāks ikgadējo Klientu apmierinātības aptauju, lai visos klientu segmentos noskaidrotu kopējo klientu apmierinātību un servisa pieredzi, izmantojot bankas pakalpojumus. Aptauja vienlaicīgi notiks visās Baltijas valstīs un ilgs 3 līdz 4 nedēļas.

Aptauju veiks starptautiskās tirgus pētījumu kompānijas TNS Group Holdings meitas uzņēmumi: TNS Emor Igaunijā, TNS Latvija Latvijā un TNS LT Lietuvā. Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, dati tiks iegūti, izmantojot aptauju internetā, kuras aizpildīšana aizņems 10 līdz 15 minūtes. Nordea Latvijas klientiem būs iespēja laimēt 30 biļetes uz mūzikas festivālu Positivus.

Jau iepriekš izsakām lielu paldies mūsu klientiem par anketai veltīto laiku. Ceram, ka, izmantojot klientu sniegto atgriezenisko saiti, varēsim  sniegt vislabāko klientu servisu.

Vairāk par TNS Latvia, kas ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā, var uzzināt www.tns.lv vai pa tālruni 6709 6300.


Papildu informācijai:
Signe Lonerte, Komunikācijas departamenta vadītāja Baltijas valstīs, tālr.: 6 700 5469, mob.:29 116 146, signe.lonerte@nordea.com