19.01.2017.

Nordea: auto līzinga pieprasījuma izskatīšana notiek 30 sekundēs

Atbilstoši Auto Asociācijas datiem aizvadītajā gadā Latvijā 68% privātpersonu automašīnu iegādes darījumu ir notikuši ar līzinga kompāniju starpniecību. Tas ir par 5% vairāk nekā 2015. gadā, apliecinot līzinga kompāniju sniegto pakalpojumu pieaugošo popularitāti. Līdz šim lēmumu pieņemšana par līzinga piešķiršanu aizņēma pāris stundas vai pat līdz dienai pēc pieprasījuma iesniegšanas. Nordea Finance Latvia turpmāk klientiem piedāvās automātisku kredītlēmumu pieņemšanas risinājumu, ļaujot šo lēmumu pieņemšanas procesu paātrināt līdz pat 30 sekundēm.

Nordea pirmā Latvijā unikālo informācijas apmaiņas sistēmu testa režīmā ieviesa 2016. gada jūnijā, bet no septembra klientiem bez maksas tā jau ir pieejama pie visiem lielākajiem Nordea Finance sadarbības partneriem. Sistēmā iespējams apstrādāt visus līguma slēgšanai nepieciešamos dokumentus, kā rezultātā klients var saņemt finansējumu turpat pie sadarbības partnera – nenākot uz banku.

Līdz šim klients kredītlēmumu par automašīnas finansēšanu saņēma divu vai vairāku stundu laikā pēc pieprasījuma iesniegšanas. Arī konkurenti nozarē lēmumu par auto finansēšanu ierasti pieņem vienas darba dienas laikā. Pateicoties jaunajam risinājumam, Nordea spēj izskatīt saņemto informāciju un pieņemt lēmumu uzreiz – 30 sekunžu laikā. Pozitīva lēmuma gadījumā uzreiz ir gatavi arī līgumi un visi nepieciešamie dokumenti, lai noslēgtu darījumu. Informācija par klientu tiek apkopota, izmantojot datus no dažādām datubāzēm un kredītreģistriem.

“Lēmuma pieņemšana par finansējumu gan privātpersonām, gan uzņēmumiem ir kļuvusi ievērojami ātrāka un ērtāka – tagad klienti līdz jaunam auto ir kafijas tases attālumā. Domājot mūsdienām piemērotu digitālo risinājumu virzienā, esam uzlabojuši efektivitāti un vienkāršojuši automašīnu iegādes procesu. Klientam atliek tikai izvēlēties,” komentē Ivars Šmits, Nordea Finance Latvia valdes priekšsēdētājs.

Automātisko kredītlēmumu pieņemšanas procesā tiek ievēroti visi nepieciešamie “Zini savu klientu” principa nosacījumi, kā arī citi ar atbilstību saistīti likumi. Tāpat klienti var būt droši, ka Nordea Finance dara visu iespējamo, lai finansētajām automašīnām būtu skaidri zināma izcelsme un vēsture, kā arī tās nebūtu iesaistītas nelegālos procesos ar mērķi mākslīgi samazināt transportlīdzekļa cenu.

Nordea Finance Latvia turpina uzlabot klientu servisu un plāno, ka šā gada laikā 70% no visiem kopējiem ar automašīnu iegādi saistītiem lēmumiem, izmantojot līzinga priekšrocības, tiks pieņemti automātiski.

Vairāk par Nordea Finance Latvia līzingu iespējams uzzināt šeit: nordea.lv/lizings



Papildu informācijai:
Edgars Žilde, Nordea bankas Komunikācijas projektu vadītājs, tālr.: 6 700 5434, mob.: 28 452 975, edgars.zilde@nordea.com