21.10.2013

EPSI Rating Baltic: Nordea klientu apmierinātības rādītāji otro gadu pēc kārtas turpina augt
 

Starptautiskā klientu apmierinātības pētījuma EPSI Rating 2013 rezultāti liecina, ka jau otro gadu pēc kārtas turpina pieaugt Nordea bankas Latvijā klientu apmierinātība korporatīvo klientu segmentā. EPSI Rating ir starptautisks pētījums, ar kura palīdzību tiek vērtēta klientu apmierinātība ar banku darbu, tostarp iekļaujot arī tādus kritērijus kā bankas tēls, produktu un pakalpojumu kvalitāte, izdevīgums u.c..



Nordea bankas Latvijā vadītājs Jānis Buks: “Korporatīvo klientu segments ir viena no Nordea bankas biznesa prioritātēm. Mūsu uzdevums ir ne vien attīstīt segmentam piemērotākos pakalpojumus, bet veidot sadarbību un iedziļināties klientu vajadzībās. Nordea var lepoties ar ieguldītā darba rezultātiem, ko apliecina ne tikai klientu apmierinātības pētījuma rādītāji, bet arī biznesa rādītāji - jaunu darījumu skaita pozitīvā dinamika. Nordea ir stabils un uzticams partneris saviem klientiem un izcils serviss privātpersonu un korporatīvo klientu segmentā arī turpmāk būs mūsu prioritāte.”

EPSI pētījums tiek veikts, lai atbalstītu uz klientiem vērstu un klientu vadītu pakalpojumu attīstību visā Eiropā, analizējot gan privāto, gan korporatīvo klientu apmierinātību un lojalitāti pret savu banku. Baltijas valstu aptauja ir daļa no starptautiskās EPSI Rating pētījumu programmas. Šo pētījumu koordinē EPSI pētījumu centrs, kuram ir cieša sadarbība ar Stokholmas ekonomikas augstskolu tās akadēmiskās attīstības darbībā.

Papildu informācija par pētījumu latviešu valodā pieejama sagatavotajā apskatā.