22.06.2017.

Bankas konsultācijas attālināti saņem jau katrs trešais klients

“Jaunākie dati par klientu paradumiem atklāj, ka jau 35% Nordea klientu – privātpersonu – saņem bankas pakalpojumus, izmantojot attālinātās jeb Online konsultācijas, kas apstiprina attālināto finanšu pakalpojumu lielo pieprasījumu un straujo attīstību nākotnē,” saka Anna Fišere-Kaļķe, Nordea Online departamenta vadītāja Baltijas valstīs.

Jaunas tendences klientu paradumos

Cilvēki mūsdienās ir daudz mobilāki, tāpēc arī Online konsultāciju iespēja ir ļoti nozīmīga finanšu pārvaldības daļa. Nordea statistika liecina, ka absolūtais vairākums klientu ir apmierināti ar piedāvāto servisu un labprāt to ieteiktu arī saviem draugiem. Bankas nesen veiktās tiešsaistes aptaujas rezultāti apstiprina klientu paradumu maiņu – jau 27% lietotāju Latvijā izmanto mobilās bankas lietotnes kā alternatīvu klientu apkalpošanas centriem un 49% izmanto lietotnes kā alternatīvu internetbankām. Šobrīd Nordea konsultācijas ir pieejamas gan privātpersonām, gan uzņēmumiem, nedēļā apkalpojot vidēji par 50% vairāk klientu nekā tas iespējams klientu apkalpošanas centrā klātienē. Līdz šim jau panākta privātpersonu ieguldījumu apjoma palielināšanās un piesaistīts vērienīgs finansējums korporatīvajā segmentā, kas ir apliecinājums klientu paradumu izmaiņām un tam, ka jaunās tirgus tendences attīstās digitālajā virzienā.

Visam pamatā ātrs, kvalitatīvs un mūsdienīgs serviss

Lai attaisnotu augstās prasības, uzņēmumam, tajā skaitā bankai, ir jāspēj identificēties ar savu klientu – jāizprot viņa vēlmes un vajadzības. Bankas sniegtajiem pakalpojumiem jābūt pieejamiem jebkurā laikā un vietā.

Veiksmīgi ieviešot attālinātos bankas pakalpojumus, Nordea pirmā Baltijā spējusi spert tik drosmīgu soli. Līdz šim paveiktais, kā arī klientu atsauksmes apstiprina, ka augstas kvalitātes Online konsultāciju risinājums ir ļoti daudzsološs un spēj konkurēt ar ierasto apkalpošanas servisu klātienē. Aizvadītais gads uzrādīja teicamus rezultātus – 32% visas bankas tikšanās ar privātpersonām notika attālināti. Šī gada dati rāda, ka Online konsultācijas izvēlas jau 35%.

Līdzās visām digitālās pasaules iespējām, Online konsultācijas piedāvā tiešu dialogu ar konsultantu, stiprinot divpusējās attiecības un veidojot saturīgu sarunu ar klientu, vienlaikus sniedzot mūsdienu standartiem atbilstošu un drošu servisu.

Klientu attiecību laikmets

Pārvaldot finanses, šodien varam izvēlēties, kur, kad un kā sazināties ar banku. Šis ir klientu attiecību laikmets, kas prasa jaunu pieeju un inovatīvus risinājumus un pats galvenais – solījumu pildīšanu. Online konsultācijas, salīdzinot ar tikšanos klātienē, ir īsākas, produktīvākas un personiskākas – tās aizņem vidēji 30 minūtes, tādēļ kā būtisks ieguvums vērtējams tieši laiks. Tāpat, veicot aprēķinus, pierādīts, ka, izvēloties Online konsultāciju, klients ilgtermiņā ietaupa ievērojamus finanšu līdzekļus, kas ierasti būtu jāvelta transporta vajadzībām, ik reizi dodoties uz banku. Tāpēc mūsu klienti – īpaši seniori reģionos – ietaupītos līdzekļus var atvēlēt citām dzīves prioritātēm.

Drošība un konfidencialitāte pirmajā vietā

Online konsultācijas ir ļoti drošs, efektīvs, inovatīvs un uz attīstību vērsts pakalpojums. Lai izmantotu Online konsultācijas, klientam ir jāpieslēdzas savam internetbankas kontam, tādēļ tiešsaistes pakalpojumu drošība tiek garantēta ar jaunākās paaudzes autentifikācijas rīkiem – kodu lietotni un kodu kalkulatoru. Nordea kodu lietotne visiem klientiem ir bezmaksas un to iespējams izmantot pat tad, ja mobilo datu pārraide ir izslēgta vai kādu iemeslu dēļ nav pieejama.

Runājot par konfidencialitāti, kā jebkura cita bankas pakalpojuma gadījumā, saskaņā ar likumu bankai ir pienākums garantēt klienta sniegtās informācijas konfidencialitāti un nodrošināt šīs informācijas izmantošanu tikai likumā noteiktajā kārtībā.
           
Attālinātie pakalpojumi ir nākotne

“Arvien biežāk izvēlamies pārvaldīt savas finanses un saņemt bankas pakalpojumus attālināti. Zinoša un uzticama finanšu konsultanta pieejamība ārpus telpām un darba laika mūsdienās vairs nav privilēģija, bet ikdiena, kas ļauj būt efektīvākiem, ietaupot laiku un resursus,” turpina Anna Fišere-Kaļķe. “Šis viennozīmīgi ir risinājums, kas jau šobrīd ietekmē visu finanšu nozari Baltijas līmenī un rāda piemēru konkurentiem. Mēs vairs nesaistām sevi ar vienu konkrētu atrašanās vietu, tādēļ arī banku sektorā nepieciešami daudz elastīgāki nosacījumi tam, kur un kad klients var saņemt nepieciešamo atbalstu. Attālinātie pakalpojumi ir nākotne – Nordea tos nodrošina jau šodien.”


Papildu informācijai:
Edgars Žilde, Nordea bankas Komunikācijas projektu vadītājs, tālr.: 6 700 5434, mob.: 28 452 975, edgars.zilde@nordea.com