Jaunā Nordea Zelta kredītkarte

07.03.2013. | Jaunā Nordea Zelta kredītkarte –  funkcionalitāte un ieguvums Nordea klientiem


Regulāri, līdz pat trīs reizēm gadā, ceļo 80% Nordea zelta klientu. Vairāk kā puse – 60% iegādājas īpašu ceļojumu apdrošināšanu sev un ģimenei, liecina Nordea klientu aptauja. Lai sniegtu priekšrocības Nordea klientiem un nodrošinātu ērtu aktuālo pakalpojumu komplektu, izstrādāta jaunā Zelta Kredītkarte. Tā apvieno līdz šim labākās kredītkaršu priekšrocības, kur viena no būtiskākajām – ceļojuma apdrošināšana visai ģimenei. 

Kitija Rudzīte, Nordea Karšu produktu un pakalpojumu attīstības vadītāja: „Šobrīd vispopulārākās ir norēķinu kartes ar pievienotu papildu vērtību. Automātiska ceļojuma apdrošināšanas polise visai ģimenei noteikti ir prestižās Zelta kredītkartes priekšrocība, ko novērtēs mūsu klienti. Jaunā Nordea Zelta kredītkarte sniedz funkcionalitātes un ieguvumu balansu – mazāka gada maksa un atlaides klientu iecienītākajās vietās, punktu krājkonts un vienmēr droša ceļošana.”

Kā liecina Latvijas Apdrošinātāju asociācijas (LAA)  apkopotie dati, tad 2012.gadā iedzīvotāji bija iegādājušies ceļojuma apdrošināšanas polises 4,9 miljonu latu apmērā, kas ir par 35% vairāk nekā 2011. gadā (3,63 mlj). LAA norāda ka iedzīvotāji arvien vairāk sāk apzināties ceļojumu apdrošināšanas nozīmi un priekšrocības dodoties atpūtas braucienos, darba komandējumos vai strādājot ārvalstīs. Ceļojumu apdrošināšanas polise pasargās no neparedzētiem zaudējumiem un uztraukumiem ceļojuma laikā.

Zelta karte – priekšrocības ikdienā un ceļojot

Līdzās ceļojumu apdrošināšanai prestižās Zelta kredītkartes īpašniekiem ir būtiski samazināta mēneša maksa un piemērots elastīgs kredīta atmaksas grafiks, turklāt kartes īpašniekam iespējams saņemt lielāku kredītlimitu līdz pat četrām mēneša algām. Zelta kredītkartes klientu priekšrocības ietver arī lojalitātes programmu sešās dažādās jomās pie gandrīz 100 partneriem.

Vairāk ar kartes priekšrocībām iespējams uzzināt www.nordea.lv/zeltakarte