Mobilā lietotne

Ar Nordea mobilo lietotni tu vari veikt finanšu darījumus ērti un vienkārši jebkurā laikā un vietā. Tā ir pieejama App Store un Google Play lietotņu veikalos gan iPhone, gan Android viedtālruņiem.



Automātiskie paziņojumi

Viens no būtiskākajiem mobilās lietotnes atjauninājumiem ir iespēja bez maksas saņemt automātiskos paziņojumus (push notifications)*:

  • Par ienākošajiem maksājumiem kontā.
  • Par veiktajiem maksājumiem no konta.
  • Par konta atlikuma samazinājumu zem noteiktā limita.


Tāpat Tu vari aktivizēt paziņojumus, lai saņemtu bankas vispārējo informāciju un mārketinga piedāvājumus.

*Pakalpojums pieejams tikai privātpersonām


Kā lietot?

Lai sāktu lietot automātisko paziņojumu pakalpojumu, lejupielādē savā viedtālrunī (Android vai iPhone) Nordea mobilo lietotni un aktivizē automātisko paziņojumu funkciju sadaļā Uzstādījumi.

             


Kā atslēgt?

Automātisko paziņojumu pakalpojumu ir iespējams atslēgt jebkurā laikā sadaļā Uzstādījumi.

Ko darīt mobilā tālruņa pazaudēšanas gadījumā?

Ja esat pazaudējis savu tālruni un vēlaties atslēgt paziņojumus, nekavējoties sazinieties ar Nordea Kontaktu centru 24/7 pa tālruni 67 096 096.

 

iPhone lietotne

     

Android lietotne

Nordea mobilajā lietotnē tu vari:

  • Pārbaudīt savu konta un kartes atlikumu.
  • Apskatīt pēdējos darījumus.
  • Veikt vietējos un starptautiskos maksājumus.
  • Pārskaitīt līdzekļus uz savu kredītkartes kontu.
  • Apskatīt informāciju par aizdevumiem un līzingiem (privātpersonām).
  • Atrast tuvāko bankomātu.


Automātiskie paziņojumi

Viens no būtiskākajiem mobilās lietotnes atjauninājumiem ir iespēja bez maksas saņemt automātiskos paziņojumus (push notifications):

  • Par ienākošajiem maksājumiem kontā.
  • Par veiktajiem maksājumiem no konta.
  • Par konta atlikuma samazinājumu zem noteiktā limita.


Tāpat tu vari aktivizēt paziņojumus, lai saņemtu bankas vispārējo informāciju un mārketinga piedāvājumus.

 

Lietotnes
autorizēšanās logs

To var sākt lietot, izmantojot tās pašas autentifikācijas metodes, kuras izmantojat, lai piekļūtu Nordea internetbankai.

Lietotnes kontu un
karšu skats


Šeit iespējams redzēt visus lietotāja kontus un maksājumu kartes, kā arī to pieejamās bilances. Lietotnes augšdaļā ir redzama informācija par neapstiprinātajiem maksājumiem, saņemtajām vēstulēm vai cita aktuālā informācija.

Lietotnes ātrā izvēlne

To var aktivizēt, spiežot uz pogas, kas atrodas lietotnes augšējā kreisajā stūrī, vai veicot kustību ar pirkstu no ekrāna kreisās uz labo pusi. Šajā izvēlnē ir pieejamas visas lietotnes funkcijas: informācija par kontiem, kartēm, maksājumiem, bankomātiem, kalkulatoriem, Nordea jaunumiem u.c.

Lietotnes karte

Izmantojot jauno izvēles funkciju, jaunajā kartē iespējams ātri un ērti atrast nepieciešamo bankomātu, meklējot pēc naudas iemaksas un izmaksas iespējām bankomātos, kā arī pēc bankomātu darba laika.

 

Ar Nordea mobilo lietotni veic finanšu darījumus ērti un vienkārši jebkurā laikā un vietā.

Lai sāktu lietot mobilās lietotnes (aplikācijas), spied uz zemāk esošajām lejupielādes pogām vai arī noskenē atbilstošo QR kodu atkarībā no ierīces programmatūras veida (iOS vai Anrdroid) un lejupielādē Nordea mobilo lietotni!

 

iPhone lietotne

Android lietotne


Informācija par personu datu apstrādi Nordea mobilās bankas lietotnē
Nordea bankas mobilā lietotne ļauj Jums izmantot bankas pamatpakalpojumus. Šo bankas pakalpojumu izmantošanu regulē Nordea bankas Vispārīgie noteikumi. Informācija par kārtību, kādā Nordea banka veic personu datu apstrādi, sniedzot pakalpojumus, ir atrodama Vispārīgo noteikumu 9. punktā.
Lai nodrošinātu nepārtrauktu datu drošību un nepieļautu trešo personu piekļuvi tavai informācijai, Nordea mobilajā lietotnē ir iestrādāti šādi drošības līdzekļi:

  • Datu šifrēšana, sūtot tos no un uz mobilo lietotni.
  • Visu ierīcē uzglabāto datu šifrēšana.
  • Personas datu aizsardzība.
  • Personas dati netiek saglabāti vai uzglabāti ierīcē.
  • Vairāklīmeņu autentifikācija.

 

Mobilā operatora „Bite” klientiem

Ja esi mobilā operatora „Bite” klients, izmanto Nordea mobilolietotni un mobilo internetbanku bez maksas! Megabaiti, kas tiks iztērēti, lietojot mobilo internetbanku un lietotni, telefona rēķinā neparādīsies.

Bezmaksas datu izmantošana ir spēkā, lietotājam atrodoties Latvijas teritorijā. Ņem vērā - par megabaitiem, kas izlietoti, saņemot pakalpojumus no trešajām pusēm, piemēram, meklējot informāciju kartēs (bankomātus, filiāles un tirdzniecības vietas), un par megabaitiem, kas nepieciešami lietotnes lejupielādei un atjaunināšanai, tiks aprēķināta maksa saskaņā ar tarifu plānu.

Vairāk par piedāvājuma nosacījumiem uzzini šeit. Par pakalpojuma nodrošināšanu atbildīga SIA „Bite Latvija”.

iPad lietotnē iespējams piekļūt visām internetbankas funkcijām, lietotne piedāvā izveidot vairākus lietotāja profilus un ērti pārslēgties starp tiem.

Lai sāktu lietot iPad lietotni (aplikāciju), spied uz lejupielādes pogas, vai
arī noskenē attēloto QR kodu un lejupielādē Nordea iPad lietotni!

 

 

 

 

Nordea iPad lietotnē tu vari:

  • Izmantot pilnu Nordea internetbankas pakalpojumu klāstu.
  • Droši saglabāt vairāku lietotāju profilus ātrākai piekļuvei internetbankai.
  • Atrast tuvākos bankomātus.
  • Izmantot aritmētisko, valūtu, kredītu un uzkrājumu kalkulatorus.
  • Sekot līdzi akciju cenu izmaiņām.
  • Ātri sazināties ar Nordea Kontaktu centru.
  • Ērti mainīt aplikācijas valodu.

Pieslēdzies Nordea internetbankai izmantojot:

  • Ātro autorizēšanos – tevis izveidotu četru ciparu paroli.
  • Bankas piešķirtos elektroniskās identifikācijas kodus vai kodu kalkulatoru.

 

Nordea mobilā internetbanka ir pieejama, izmantojot Nordea mobilo lietotni vai tālrunī ievadot adresi mobile.nordea.lv

Nordea mobilajā internetbankā tu vari  izmantot bankas pamatpakalpojumus:

  • Sekot darījumu vēsturei.
  • Veikt maksājumus un apskatīt ienākošo naudas plūsmu.
  • Apskatīt informāciju par kartēm.
  • Apskatīt  informāciju par saviem kredītiem un līzingu.
  • Sūtīt uz un saņemt ziņojumus no bankas.


Lai izmantotu mobilo internetbanku, tālrunim jānodrošina datu pārraides pieslēgums un jābūt aprīkotam ar HTML pārlūkprogrammu. Savienojums ar banku notiek, izmantojot datu pārraides tehnoloģiju.

Mobilās internetbankas pakalpojumu drošību garantē VeriSign elektroniskais sertifikāts un SSL standarts.


Ātrā autorizēšanās

Ātrā autorizēšanās ir tava izdomāta statiska parole - četru ciparu kombinācija ērtakai internetbankas lietošanai. Autorizējoties ar šo paroli internetbankā vai mobilajā internetbankā, tu vari:

  • Apskatīt savu kontu atlikumu.
  • Redzēt informāciju par Nordea bankā esošajiem pakalpojumiem.
  • Veikt maksājumus starp saviem kontiem bez papildu autorizēšanās.


Lai veiktu citas darbības, sistēma tev automātiski prasīs ievadīt autorizācijas kodu no kodu kartes vai kodu kalkulatora.

Kā izveidot savu 4 ciparu paroli?

  1. Dodies uz mobilās internetbankas izvēlnes sadaļu „Uzstādījumi” un “Ātrā pieslēgšanās parole”.
  2. Izvēlies savu 4 ciparu paroli un ievadi to norādītajā laukā. Parolei jāsastāv no 4 cipariem, no kuriem vismaz diviem jābūt atšķirīgiem. Aizliegts izmantot četrus secīgus ciparus (piemēram, 1234).
  3. Apstiprini darbību ar kodu no kodu kartes vai kodu kalkulatora, vai ar kodu lietotni.
  4. Drošības apsvērumu dēļ parole būs jāmaina reizi trīs mēnešos.
  5. Turpmāk, apmeklējot mobilo internetbanku, tu varēsi izvēlēties veidu, kā ielogoties – ar ātrās autorizēšanās paroli, kodu no kodu kartes vai kodu kalkulatoru.