Atsauksmes

Ja vēlies uzdot jautājumus vai dalīties ar savu viedokli par bankas pakalpojumiem un servisu,


Mūsu klienti ir Nordea vērtība.  Tādēļ, ja tev ir radušās neskaidrības vai ir izveidojusies situācija, par kuru tu vēlies izteikt viedokli, lūdzam mūs informēt. Tavas atsauksmes un ieteikumi palīdz veidot klientiem draudzīgu un profesionālu banku.

Ikvienu atsauksmi vai pretenziju izskatīsim un sniegsim atbildi pēc iespējas ātrāk, bet  ne vēlāk kā 15 darbdienu laikā no jautājuma saņemšanas brīža.

Lai risinājumu vai atbildi saņemtu uzreiz, lūdzu,


Detalizēts situācijas izklāsts mums palīdzēs pēc iespējas  ātrāk rast risinājumu un  sniegt tev atbildi.

Uz jautājamiem atbildēsim, izmantojot tos pašus sakaru līdzekļus (tālrunis, internetbanka, e-pasts, pasts), kādā attiecīgais ieteikums vai pretenzija saņemti.

Precīzi par ieteikumu un pretenziju izskatīšanas kārtību lasiet šeit!