Kodu karte un tās maiņa


Nordea internetbankas lietotājam tiek piešķirta elektroniskās identifikācijas kodu karte darījumiem internetbankā un telefoniski Nordea kontaktu centrā.

Lai sāktu lietot jauno elektroniskās identifikācijas kodu karti, aktivizē to internetbankas sadaļā Uzstādījumi.


Kā rīkoties, ja kodu kartē izlietoti visi kodi

Ja tavā kodu kartē izlietoti 90 no 120 piedāvātajiem kodiem, bez maksas saņemsi jaunu kodu karti pa pastu savā adresē, kas norādīta Nordea bankā, vai  jebkurā Nordea klientu apkalpošanas centrā.

Arī atjaunoto kodu karti nepieciešams aktivizēt internetbankas sadaļā Uzstādījumi – Kodu kartes maiņa.  To tu vari izdarīt jebkurā brīdī, tiklīdz karte nonākusi pie  tevis.

  • Laukā „Jaunās kodu kartes numurs” ievadi kartes numuru , kas norādīts kodu kartes augšējā labajā stūrī.
  • Apstiprini to ar kodu no līdzšinējās kodu kartes.



Kā rīkoties, ja kodu karte nozaudēta vai nozagta

Ja tava elektroniskās identifikācijas kodu karte ir nozaudēta, nozagta vai šaubies par kodu drošību, nekavējoties zvani uz Nordea kontaktu centru pa tālruni 67 096 096 jebkurā diennakts laikā un bloķē pieeju e-pakalpojumiem.

Jaunu kodu karti tu vari saņemt pa pastu savā adresē, kas norādīta Nordea bankā, vai  jebkurā Nordea klientu apkalpošanas centrā. Komisija saskaņā ar Cenrādi.