Kontaktu centrs

Nordea Kontaktu centrs nodrošina iespēju saņemt informāciju un konsultācijas par bankas pakalpojumiem, kā arī veikt darījumus jebkurā diennakts laikā 7 dienas nedēļā.

Ja tev nav pieejams internets, zvani uz Kontaktu centru pa tālruni 67 005 788 .

Kontaktu centrs nodrošinās svarīgākos bankas ikdienas pakalpojumus, kā arī konsultācijas.

Lai izmantotu Kontaktu centra pakalpojumus, ir nepieciešams  e-pakalpojumu lietošanai piešķirtais klienta numurs un elektroniskās identifikācijas kodu karte.


Piezvanot uz Kontaktu centru, vari:

  • Noskaidrot konta atlikumu un veikt maksājumus.
  • Veikt noguldījumus un uzzināt to stāvokli.
  • Pieteikties konsultācijai un jauniem bankas pakalpojumiem, piemēram, kredītam, pensiju 2. līmenim, līzingam, kredītkartei, atvērt jaunus kontus.
  • Saņemt informāciju par saviem aizņēmumiem, piemēram, neatmaksāto kredīta summu, nākamā maksājuma datumu un summu.
  • Saņemt atbildes uz jautājumiem par bankas pakalpojumiem.


Savu finanšu darījumu veikšanai izvēlies Kontaktu centru. Ietaupīsi  laiku, jo nebūs  jādodas uz Klientu apkalpošanas centru.

      Skype: Nordea_Latvija
      Skype vidē pieņemam tikai zvanus

    Skype Nordea_Latvija!