Vispārīgie noteikumi

Klienta statuss

Klientu programmas un Jauniešu programmas vispārīgie noteikumi (spēkā līdz 31.01.2017.)  

Klientu programmas vispārīgie noteikumi (spēkā no 01.02.2017.)  

Norēķinu konts

Vispārīgie noteikumi par norēķinu kontiem (spēkā no 01.09.2016.)

Vispārīgie Noteikumi par Klienta Komplektu

Vispārīgie noteikumi par uzņēmuma komplektiem (spēkā no 01.09.2016.)

E-pakalpojumi

Vispārīgie noteikumi pakalpojumiem, kas pieejami ar Elektroniskās identifikācijas kodiem

E-identifikācijas un e-maksājuma līguma vispārīgie noteikumi

Vispārīgie noteikumi par elektronisko norēķinu sistēmu uzņēmumiem

Nordea internetbankas uzņēmumiem vispārīgie noteikumi

Maksājumu karte, kartes kredīta limits, karšu pieņemšana

Vispārīgie noteikumi par starptautiskajām MasterCard un starptautiskajām Maestro kartēm

Vispārīgie noteikumi par punktu krājkontu (spēkā līdz 31.01.2016.)

Vispārīgie noteikumi par punktu krājkontu (spēkā no 01.02.2017.)

Vispārīgie noteikumi par starptautisko MasterCard Platinum kredītkarti

Vispārīgie noteikumi par starptautiskajām MasterCard un starptautiskajām Maestro kartēm juridiskajām personām

Vispārīgie noteikumi tirgotāju līgumam par norēķinu karšu pieņemšanu

Vispārīgie noteikumi Futbola kartei

Stockmann MasterCard noteikumi

Kredīts

Vispārīgie noteikumi par overdraftu privātpersonām 

Noguldījumi un investīcijas

Vispārīgie noteikumi par krājkontiem

Vispārīgie noteikumi par termiņnoguldījumu kontiem

Vispārīgie noteikumi par vērtspapīru kontu atvēršanu un apkalpošanu

Vispārīgie noteikumi par vērtspapīru kontu atvēršanu un apkalpošanu (spēkā no 01.12.2016.)

Garantija un kredītvēstules

Vispārīgie noteikumi par garantiju izsniegšanu  

Vispārīgie noteikumi par kredīta vēstuļu izsniegšanu