Mobilā aplikācija

Iepazīsti tuvāk Nordea jauno mobilo lietotni!

Jaunā Nordea mobilā lietotne ir pieejama App Store un Google Play lietotņu veikalos gan iPhone, gan Android viedtālruņiem. Tā nodrošina vēl ērtāku, ātrāku un uzticamāku bankas pakalpojumu izmantošanu.

Būtiskākie jauninājumi mobilajā lietotnē:

Dizains. Jaunais lietotnes izskats ir radīts saskaņā ar mūsdienu lietotāja prasībām un jaunākajām tendencēm – autorizēšanās funkcija ir vizuāli lakoniska, savukārt pārdomātā izvēlne ļauj lietotājam ātri un ērti piekļūt svarīgākajiem bankas pakalpojumiem, piemēram, konta atlikumam, maksājumiem, ienākošajai naudas plūsmai un citai svarīgai informācijai.

Ērtāka lietošana. Dažādi ērtības uzlabojumi, piemēram, izvēles funkcija jaunajā bankomātu un klientu apkalpošanas centru kartē ļauj atrast nepieciešamo bankomātu, meklējot pēc naudas iemaksas un izmaksas iespējām bankomātos, kā arī pēc bankomātu darba laika.

Ērtāka komunikācija ar banku. Atjaunotajā lietotnē iespējams nosūtīt drošu vēstuli, piezvanīt vai sazināties ar banku, izmantojot Skype, kā arī ātri un ērti sasniegt banku sociālajos tīklos. 

Lietotnes
autorizēšanās logs

To var sākt lietot, izmantojot tās pašas autentifikācijas metodes, kuras izmantojat, lai piekļūtu Nordea internetbankai.

Lietotnes kontu un
karšu skats


Šeit iespējams redzēt visus lietotāja kontus un maksājumu kartes, kā arī to pieejamās bilances. Lietotnes augšdaļā ir redzama informācija par neapstiprinātajiem maksājumiem, saņemtajām vēstulēm vai cita aktuālā informācija.

Lietotnes ātrā izvēlne

To var aktivizēt, spiežot uz pogas, kas atrodas lietotnes augšējā kreisajā stūrī, vai veicot kustību ar pirkstu no ekrāna kreisās uz labo pusi. Šajā izvēlnē ir pieejamas visas lietotnes funkcijas: informācija par kontiem, kartēm, maksājumiem, bankomātiem, kalkulatoriem, Nordea jaunumiem u.c.

Lietotnes karte

Izmantojot jauno izvēles funkciju, jaunajā kartē iespējams ātri un ērti atrast nepieciešamo bankomātu, meklējot pēc naudas iemaksas un izmaksas iespējām bankomātos, kā arī pēc bankomātu darba laika.

 

Ar Nordea mobilo lietotni veic finanšu darījumus ērti un vienkārši jebkurā laikā un vietā.

Lai sāktu lietot mobilās lietotnes (aplikācijas), spied uz zemāk esošajām lejupielādes pogām vai arī noskenē atbilstošo QR kodu atkarībā no ierīces programmatūras veida (iOS vai Anrdroid) un lejupielādē Nordea mobilo lietotni!

 

iPhone lietotne

Android lietotne

Mobilā operatora „Bite” klientiem

Ja esi mobilā operatora „Bite” klients, izmanto Nordea mobilolietotni un mobilo internetbanku bez maksas! Megabaiti, kas tiks iztērēti, lietojot mobilo internetbanku un lietotni, telefona rēķinā neparādīsies.

Bezmaksas datu izmantošana ir spēkā, lietotājam atrodoties Latvijas teritorijā. Ņem vērā - par megabaitiem, kas izlietoti, saņemot pakalpojumus no trešajām pusēm, piemēram, meklējot informāciju kartēs (bankomātus, filiāles un tirdzniecības vietas), un par megabaitiem, kas nepieciešami lietotnes lejupielādei un atjaunināšanai, tiks aprēķināta maksa saskaņā ar tarifu plānu.

Vairāk par piedāvājuma nosacījumiem uzzini šeit. Par pakalpojuma nodrošināšanu atbildīga SIA „Bite Latvija”.

iPad lietotnē iespējams piekļūt visām internetbankas funkcijām, lietotne piedāvā izveidot vairākus lietotāja profilus un ērti pārslēgties starp tiem.

Lai sāktu lietot iPad lietotni (aplikāciju), spied uz lejupielādes pogas, vai
arī noskenē attēloto QR kodu un lejupielādē Nordea iPad lietotni!

 

 

 

 

Nordea iPad lietotnē tu vari:

  • Izmantot pilnu Nordea internetbankas pakalpojumu klāstu.
  • Droši saglabāt vairāku lietotāju profilus ātrākai piekļuvei internetbankai.
  • Atrast tuvākos bankomātus.
  • Izmantot aritmētisko, valūtu, kredītu un uzkrājumu kalkulatorus.
  • Sekot līdzi akciju cenu izmaiņām.
  • Ātri sazināties ar Nordea Kontaktu centru.
  • Ērti mainīt aplikācijas valodu.

Pieslēdzies Nordea internetbankai izmantojot:

  • Ātro autorizēšanos – tevis izveidotu četru ciparu paroli.
  • Bankas piešķirtos elektroniskās identifikācijas kodus vai kodu kalkulatoru.

 

Nordea mobilā internetbanka ir pieejama, izmantojot Nordea mobilo lietotni vai tālrunī ievadot adresi mobile.nordea.lv

Nordea mobilajā internetbankā tu vari  izmantot bankas pamatpakalpojumus:

  • Sekot darījumu vēsturei.
  • Veikt maksājumus un apskatīt ienākošo naudas plūsmu.
  • Apskatīt informāciju par kartēm.
  • Apskatīt  informāciju par saviem kredītiem un līzingu.
  • Pārslēgties no privātās uz uzņēmuma internetbanku.
  • Sūtīt uz un saņemt ziņojumus no bankas.


Lai izmantotu mobilo internetbanku, tālrunim jānodrošina datu pārraides pieslēgums un jābūt aprīkotam ar HTML pārlūkprogrammu. Savienojums ar banku notiek, izmantojot datu pārraides tehnoloģiju.

Mobilās internetbankas pakalpojumu drošību garantē VeriSign elektroniskais sertifikāts un SSL standarts.


Ātrā autorizēšanās

Ātrā autorizēšanās ir tava izdomāta statiska parole - četru ciparu kombinācija ērtakai internetbankas lietošanai. Autorizējoties ar šo paroli internetbankā vai mobilajā internetbankā, tu vari:

  • Apskatīt savu kontu atlikumu.
  • Redzēt informāciju par Nordea bankā esošajiem pakalpojumiem.
  • Veikt maksājumus starp saviem kontiem bez papildu autorizēšanās.


Lai veiktu citas darbības, sistēma tev automātiski prasīs ievadīt autorizācijas kodu no kodu kartes vai kodu kalkulatora.

Kā izveidot savu 4 ciparu paroli?

  1. Dodies uz mobilās internetbankas izvēlnes sadaļu „Uzstādījumi” un “Ātrā pieslēgšanās parole”.
  2. Izvēlies savu 4 ciparu paroli un ievadi to norādītajā laukā. Parolei jāsastāv no 4 cipariem, no kuriem vismaz diviem jābūt atšķirīgiem. Aizliegts izmantot četrus secīgus ciparus (piemēram, 1234).
  3. Apstiprini darbību ar kodu no kodu kartes vai kodu kalkulatora, vai ar kodu lietotni.
  4. Drošības apsvērumu dēļ parole būs jāmaina reizi trīs mēnešos.
  5. Turpmāk, apmeklējot mobilo internetbanku, tu varēsi izvēlēties veidu, kā ielogoties – ar ātrās autorizēšanās paroli, kodu no kodu kartes vai kodu kalkulatoru.