Kontaktu centrs

Nordea Kontaktu centrs nodrošina iespēju saņemt informāciju un konsultācijas par bankas pakalpojumiem, kā arī veikt darījumus jebkurā diennakts laikā 7 dienas nedēļā.

Ja tev nav pieejams internets, zvani uz Kontaktu centru pa tālruni 67 096 096.

Kontaktu centrs nodrošinās svarīgākos bankas ikdienas pakalpojumus, kā arī konsultācijas.

Lai izmantotu Kontaktu centra pakalpojumus, ir nepieciešams  e-pakalpojumu lietošanai piešķirtais klienta numurs un elektroniskās identifikācijas kodu karte.


Piezvanot uz Kontaktu centru, vari:

  • Noskaidrot konta atlikumu un veikt maksājumus.
  • Veikt noguldījumus un uzzināt to stāvokli.
  • Pieteikties konsultācijai un jauniem bankas pakalpojumiem, piemēram, kredītam, pensiju 2. līmenim, līzingam, kredītkartei, atvērt jaunus kontus.
  • Saņemt informāciju par saviem aizņēmumiem, piemēram, neatmaksāto kredīta summu, nākamā maksājuma datumu un summu.
  • Saņemt atbildes uz jautājumiem par bankas pakalpojumiem.


Savu finanšu darījumu veikšanai izvēlies Kontaktu centru. Ietaupīsi  laiku, jo nebūs  jādodas uz Klientu apkalpošanas centru.

      Skype: Nordea_Latvija
      Skype vidē pieņemam tikai zvanus

    Skype Nordea_Latvija!