Nordea Online

Sekojot līdzi globālajām digitalizācijas tendencēm un mainīgajām klientu vajadzībām pēc
mūsdienīgiem, ātriem un ērtiem bankas pakalpojumu saņemšanas veidiem, esam izveidojuši
jaunu bankas pakalpojumu kanālu - Nordea Online. Tagad bankas pakalpojumiem vari piekļūt
attālināti, izmantojot savu datoru, planšetdatoru vai viedtālruni, neizejot no sava biroja.

Kas ir Nordea  Online konsultācija?


Nordea Online konsultācija ir atbalsts tavam biznesam, nodrošinot ātrākus un profesionālu bankas pakalpojumu un konsultāciju pieejamību jebkurā tev vēlamā veidā un laikā.  Viss, kas tev ir nepieciešams – dators, interneta savienojums, telefons un Nordea internetbankas kodu karte, lietotne vai kalkulators.

Online konsultācijas laikā iespējams apspriest jebkurus ar tava uzņēmuma finansēm saistītus jautājumus, piemēram, īstermiņa un ilgtermiņa kreditēšanas iespējas, līzinga, overdrafta noformēšana. Pārrunājot savas bankas operācijas pa tālruni vai izmantojot datora austiņas ar mikrofonu, vienlaikus uz tava datora ekrāna tiks rādīti atbilstošie materiāli un aprēķini.

Online konsultācijas laiku iespējams rezervēt, zvanot Nordea Online Korporatīvajai daļai pa tālruni 67 005 788.

Kā uzsākt konsultāciju?

Tehniskā informācija

Ja esi Nordea bankas korporatīvais klients un tev nav pieejams internets, zvani Nordea Online Korporatīvajai daļai pa tālruni 67 005 788.

Piezvanot Nordea Online Korporatīvajai daļai, tu varēsi saņemt konsultāciju par galvenajiem bankas pakalpojumiem:

• Īstermiņa aizdevumi
• Ilgtermiņa aizdevumi
• Auto un industriālo iekārtu līzings
• Faktorings
• Garantijas
• Darījumu konti
• E-identifikācija un e-maksājumi

Nordea Online Korporatīvās daļas konsultācijas vari saņemt darba dienās laikā no plkst. 9.00 – 18.00.

 

                

Ja tev ir nepieciešamība pēc vienkāršiem ikdienas bankas pakalpojumiem, tu var zvanīt uz Nordea Kontaktu centru pa tālruni 67 096 096 vai rakstīt uz e-pastu info@nordea.lv.

Nordea Kontaktu centrs nodrošina iespēju saņemt informāciju un konsultācijas par bankas pakalpojumiem, kā arī veikt darījumus jebkurā diennakts laikā 7 dienas nedēļā.

Piezvanot uz Kontaktu centru, tu vari:
• Noskaidrot konta atlikumu un veikt maksājumus.
• Veikt noguldījumus un uzzināt to stāvokli.
• Pieteikties konsultācijai un jauniem bankas pakalpojumiem, piemēram, kredītam, pensiju 2. līmenim, līzingam, kredītkartei, atvērt jaunus kontus.
• Saņemt informāciju par saviem aizņēmumiem, piemēram, neatmaksāto kredīta summu, nākamā maksājuma datumu un summu.
• Saņemt atbildes uz jautājumiem par bankas pakalpojumiem.

Dažādu sarežģītības pakāpju finanšu darījumu veikšanai izvēlies Nordea Online Korporatīvo daļu, zvanot pa tālruni 67 005 788 vai Kontaktu centru – pa tālruni 67 096 096.

Nordea mobilā lietotne nodrošina ērtu, ātru un vienkāršu bankas pakalpojumu izmantošanu Apple ierīcēs un Android platformas viedtālruņu lietotājiem. Lejupielādē lietotni bez maksas App Store vai Google Play Store vietnēs un novērtē ērtības, ko tā sniedz.

 iPad lietotne

iPad lietotnē iespējams piekļūt visām internetbankas funkcijām, lietotne piedāvā izveidot vairākus lietotāja profilus un ērti pārslēgties starp tiem.

Lai sāktu lietot iPad lietotni (aplikāciju), spied uz lejupielādes pogas, vai
arī noskenē attēloto QR kodu un lejupielādē Nordea iPad lietotni!

 Mobilā internetbanka

Nordea mobilā internetbanka ir pieejama, izmantojot Nordea mobilo lietotni vai tālrunī ievadot adresi mobile.nordea.lv.

Nordea mobilajā internetbankā tu vari  izmantot bankas pamatpakalpojumus:

  • Sekot darījumu vēsturei.
  • Veikt maksājumus un apskatīt ienākošo naudas plūsmu.
  • Apskatīt informāciju par kartēm.
  • Apskatīt  informāciju par saviem kredītiem un līzingu.
  • Pārslēgties no privātās uz uzņēmuma internetbanku.
  • Sūtīt uz un saņemt ziņojumus no bankas.

 



 

Zinot, cik tavam biznesam ir svarīgs katrs brīdis, Nordea Online nodrošina ātrus lēmumus, vienkāršus procesus un iespēju konsultēties ar banku neatkarīgi no tavas atrašanās vietas.

Nordea Online ir pieejami visi galvenie ikdienas un ilgtermiņa bankas pakalpojumi:

• Īstermiņa aizdevumi
• Ilgtermiņa aizdevumi
Auto un industriālo iekārtu līzings
• Faktorings
• Garantijas
• Darījumu konti
• E-identifikācija un e-maksājumi

Piesakies bankas pakalpojumiem attālināti, aizpildot pieteikuma formu elektroniski!

Kādi ir tava uzņēmuma ieguvumi no Nordea Online?

Laika ietaupījums. Tev vairs nav jātērē laiks bankas apmeklēšanai, jo lielāko daļu pakalpojumu var paveikt attālināti. Piemēram, lai pasūtītu uzņēmuma karti, atliek tikai aizpildīt tiešsaistes pieteikuma veidlapu, kas automātiski tiks nosūtīta apstrādei Nordea Online nodaļai.

Online konsultācijas. Finanšu padomiem vai konsultācijām ar banku vairs nav nepieciešama fiziska tikšanās, jo tu vari to veikt tiešsaistē no jebkuras tev ērtas vietas. Šādas konsultācijas laikā varēsi redzēt bankas konsultantu, lasīt, koplietot un sekot līdzi nepieciešamajiem materiāliem.

Pieejamība. Tevi apkalpos konsultantu grupa, kas nozīmē, ka tavi zvani un pieprasījumi tiks apstrādāti ātrāk, jo to veiks pirmais brīvais bankas korporatīvais konsultants.

Pakalpojumu ātrums. Nordea Online varēs ātrāk pieņemt lēmumus un ātrāk apstrādāt tavus pieprasījumus.

Piesakies Online konsultācijai šeit vai zvanot pa tālruni 67 005 788 un tavā rīcībā būs profesionāla Nordea ekspertu komanda, kas sniegs personalizētus padomus un finanšu risinājumus tev ērtā laikā un vietā.



Laine Rubene,

Teamleader of Nordea Online Corporate


Jūlija Jezabenoka,

Nordea Online Corporate Advisor


Santa Leimane,

Nordea Online Corporate Advisor


Ieva Romanovska,

Nordea Online Corporate Advisor

Lai izmantotu Nordea Online priekšrocības - attālinātu bankas pakalpojumu pieteikšanu un darījumu līgumu parakstīšanu -, lieto eParakstu, kam ir vienāds juridisks spēkā kā dokumentiem, kas ir parakstīti papīra formātā. Tādā veidā tu ietaupīsi savu laiku un līdzekļus, kas būtu jātērē bankas filiāles apmeklējumam dokumentu noformēšanai un parakstīšanai.

eParakstu iegādāties vari attālināti, ja, saņemot eID karti, esi to aktivizējis. Klātienē eParakstam vari pieteikties, iesniedzot iesniegumu par eParaksta lietošanu, Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Pērses ielā 2.

Uzzini vairāk www.eparaksts.lv