Nordea biznesa skola

Domājot par veiksmīgas uzņēmējdarbības attīstību, Nordea biznesa skola „No idejas līdz investoram” jau sešus gadus atbalsta uzņēmējdarbību, piedāvājot jaunajiem uzņēmējiem sešu mēnešu bezmaksas mācību ciklu, kurā ir iespēja iegūt zināšanas, praktiskus padomus, kā arī smelties pieredzi no vadošajiem nozaru ekspertiem un uzņēmējiem.

Kopā ar vairāk kā 20 sadarbības partneriem Nordea biznesa skola piedāvā:

  • Praktiskas zināšanas un pieredzes apmaiņu
  • Regulāras tikšanās ar vadošajiem nozaru ekspertiem
  • Bezmaksas mentoringa un koučinga konsultācijas
  • Tikšanās ar potenciālo investoru mācību noslēgumā

Nordea biznesa skola sadarbībā ar izcilākajiem nozaru ekspertiem Latvijā, vadošajām mācību un konsultāciju kompānijām un pieredzējušiem uzņēmējiem, pus gadu bez maksas sniedz jaunajiem un topošajiem uzņēmējiem pilnu uzņēmējdarbības mācību ciklu, kas strukturēts atbilstoši biznesa modelēšanas „audekla” (Business Model Canvas) principiem. Programma ietver zināšanu un pieredzes apmaiņu, sākot no biznesa plāna izstrādes, tirgus izpētes, komandas veidošanas pamatprincipiem un pārdošanas kanālu identificēšanas līdz finanšu plūsmas plānošanas, pārdošanas un eksporta, mārketinga un zīmola vadības konsultācijām, kā arī programmas noslēgumā - „randiņam ar investoru”. Programmas laikā ikviens tās dalībnieks saņem papildu mentoringa un koučinga konsultācijas, kā arī tiek veicināta pieredzes apmaiņa ar Nordea biznesa skolas absolventiem jeb Alumni.

Līdz šim Nordea biznesa skolā piedalījušies tādi Latvijā atpazīstami zīmoli kā kafijas ražotne "Andrito Kafijas Grauzdētava”, dizaina mēbeles bērniem „KUKUU”, apģērbu zīmols „PAIYA”, aksesuārs velosipēdistiem „Velo sock”, dekoratīvā betona dizaina produkti „Zefīrs”, Latvijā ražotie brokastu musli maisījumi „Musli Grace”, daudzfunkcionālā dizaina mēbele „DUSIS”, „GIGI BLOKS” rotaļu kluči u.c.

Ja vēlies sazināties ar skolas rīkotājiem un pasniedzējiem vai uzdot savu jautājumu, raksti signe.lonerte@nordea.com.

Uzzini vairāk oficiālajā Nordea biznesa skolas Facebook lapā šeit!

12. oktobris           Izsludināta pieteikšanās Nordea biznesa skolai

                              • Kvalitatīvi aizpildīta pieteikuma anketa;
                              • Dalība „biznesmeņa gēna” noteikšanas testā;
                              • Iespējama dalība papildu intervija klātienē.

 

28. oktobris           Noslēdzas pieteikšanās

 

1. Produkts, produkta vērtības piedāvājums klientam*
5.11.

Iepazīšanās lekcija un praktiskas norādes no organizatoriem;

Latvijas Biznesa Eņģeļu Tīkla pārstāvja prezentācija

 

Juris Birznieks, LatBAN

10.11.

Dalībnieku biznesa ideju prezentācijas

Dalībnieki prezentē savas biznesa idejas
12.11.

Biznesa mērķi un komandas faktors

Māris Millers, MM Studija
19.11. Biznesa modeļu domāšana Dāvids Štēbelis, Fabula
Kārlis Apkalns, Master Training
26.11.

 Kā definēt vērtības piedāvājumu?

Dāvids Štēbelis, Fabula

Kārlis Apkalns, Master Training

09.12.

Jaunrade un starpdisciplināra pieeja uzņēmumā produkta pievienotās vērtības radīšanai

Vita Brakovska, ZINIS
17.12. Personāla atlase un darba devēja tēla veidošana

Aivis Brodiņš, CV-Online
Kaspars Kotāns, CV-Online

22.12.

 Uzņēmēju pieredzes stāstu pēcpusdiena

   ZIEMAS BRĪVDIENAS

7.01. 2016.

Mentoringa pamati/ Koučinga pamati 

Jauno uzņēmēju centrs
REA Mentoru klubs
Koučinga eksperti Lāsma Novika, Laura Kuršīte, Andra Šulce
12.01.

Kā aizsargāt savas idejas                                                                                                     

Maruta Vītiņa, TriaRobit

14.01.

Iepakojums

Iveta Krauja, Latvijas Iepakojuma asociācija 

21.01.    „Sparings” ar Mentoru klubu                                Statusa izpildes prezentācija

 

2. Tirgus izpēte, klientu segmentēšana, pārdošanas kanāli*
26.01.      

Ārējo vides faktoru un alternatīvu                                                   analīze                                                    

Gundars Bērziņš, LU kanclers
4.02. Pārdošanas likums Kārlis Apkalns, Master Training
11.02.

Digitālais mārketings un e-komercija

Toms Zālmanis, IPF Digital

Daniels Marhels, Lattelecom

18.02.

Zīmola vadība

Stratēģiskais mārketings un komunikācija.                                         

Andris Rubīns, DDB Latvija

Linda Saulīte, TRIVIUMS apmācība, Vizeum

25.02. Eksporta tirgu apgūšana Mārtiņš Tiknuss, GatewayBaltics
3.03. Komandas vadības pamati Olga Dzene, Fontes grupa
10.03. Pārdošanas kanāli Dāvids Štēbelis, Fabula
17.03. „Sparings” ar Mentoru klubu Statusa izpildes prezentācija

 

3. Finanses*
24.03.       Biznesa plāns finansējuma saņemšanai                                                   Agrita Vagoliņa, ALTUM
31.03. Finanšu plānošana un vadība Normunds Čiževskis, Bizpro
7.04. Finanšu plānošana un vadība - 2 Normunds Čiževskis, Bizpro
12.04. Uzņēmēju pieredzes stāstu pēcpusdiena
14.04. Grāmatvedība un nodokļi Lilita Bērziņa, Numeri
21.04.

Ražošanas process un pašizmaksas aprēķins

Loģistikas organizēšana uzņēmumā

Ausma Ēce, Kwintet Latvia

Ilze Baumane, zīmola „Gludināmais koks” vadītāja

28.04. LEAN – pēdējo 50 gadu viena no veiksmīgākajām biznesa vadības stratēģijām. Uldis Piekuss, Biznesa efektivitātes asociācija
10.05. Kā piesaistīt investīcijas, pirmie soļi investīciju piesaistei (izpratnes veidošana par investīciju iespējām Latvijā) Juris Grišins, Capitalia

 

12.05.

Eiropas fondi un citas finansējuma iespējas

Juridiskās konsultācijas uzņēmuma izveidei/partneru piesaistei

Ilze Simakova, Demarsch

Zane Markvarte, Markvarte Lexchange

19.05. Soļi franšīzes biznesa attīstībai Juris Roganovs, Francity
26.05. Prezentēšanās prasmes Krista Vāvere, TRIVIUMS apmācība
31.05. Biznesa angļu valoda Džefrijs Torps, Communication Teachers Group
2.06. Prezentācija „investoru pitčam” LatBAN pārstāvis
9.06. Sparings ar Mentoru klubu Statusa izpildes prezentācija
                                            NOSLĒGUMS
15.06. Nordea biznesa skolas dalībnieku izlaidums
Individuāli pitči LATBAN pasākumos Grafiks saskaņā ar LatBAN laika plānu

 * Mācības notiks Nordea bankas galvenajā biroja ēkā, „Nordea māja”, K.Valdemāra iela 62 no pulksten 18.00 – 21.00. Iespējamas izmaiņas lekciju sarakstā un mācību laikos.

Nordea biznesa skolas partneri



Vita Brakovska, biedrība "ZINIS"


 

Vita Brakovska:

  • 600+ izstrādāti un vadīti pasākumi indivīdu radošo spēju aktivizēšanai
  • 10+ gadu pieredze ikdienas darbā ar Latvijas radošajiem uzņēmumiem
  • 5+ gadu lektora pieredze valsts un privātās augstskolās Latvijā, Lietuvā un Krievijā
  • komandu gatavošana ideju komercializācijai agrīnā attīstības stadijā
  • Eiropas Komisijas atzinība par LIAA nacionālā konkursa „Ideju kauss” ieviešanu
  • starptautiska pieredze radošās domāšanas rosināšanā
  • Britu padomes radošās domāšanas metodes „Nākotnes pilsētas spēle” vadītāja

Ievadlekcijas mērķis: saliedēt programmas dalībniekus, ļaujot tiem savstarpēji mijiedarboties kopīgai kompetenču apmaiņai, kas vērsta uz dalībnieka stratēģiskā „portfolio” noformēšanu un radošas  kultūrvides veidošanai programmas turpmākajā gaitā.

Radošās NEdarbnīcas mērķis: izmantojot radošās domāšanas metodes, rosināt programmas darbiniekus radīt jaunus risinājumus un starpdisciplināras pieejas produkta pievienotās vērtības radīšanai.

 


Laura Kuršīte

Laura Kuršīte - koučs, kouču-trenere, psihologs, ICF Latvia Valdes locekle. 15 gadu pieredze vadošos amatos privātā un valsts sektorā, mazumtirdzniecības, biznesa apmācību un izglītības sfērās. Strādā gan ar jaunajiem uzņēmējiem (start-ups), gan dažāda līmeņa vadītājiem un darbiniekiem personīgās, karjeras un līderības attīstības jautājumos.
Augstākā izglītība organizāciju un izglītības psiholoģijā. Koučs kopš 2010.gada.

 


Andra Šulce

Andra Šulce - biznesa atbalsta funkciju vadītāja ar 20 gadu pieredzi, koučs, trenere.

Kompānijas: Coats Latvia (UK), Statoil Latvia (Norway), Amber Furniture (Latvia), Samsung Electronic Baltics (Korea), Cytec Latvia (US). Atbildības sfēras: Finanses, HR, IT, Loģistika, VVD (Vide, veselība, Drošība), birojs un administrācija. Plaša pieredze komandu veidošanā, vadīšanā, attīstīšanā, orientēšanā uz mērķi. Eksperts ar zināšanām un pieredzi projektu un pārmaiņu vadībā. Biznesa un personīgās izaugsmes koučs kopš 2010.

Izglītība: MBA Starptautiskajā ekonomikā un biznesā (LU);  Maģistra grāds ekonomikā (LU). Šobrīd studē Transpersonālās Psiholoģijas Institūtā un apgūst , Maskavas Konsultēšanas un Sistēmisko risinājumu institūta programmu „Sistēmfemenoloģiskā pieeja un ģimenes izkārtojumi” .


Lāsma Novika

Lāsma Novika - vadības konsultante un trenere.

Strādā ar komandām un organizācijām pie iekšējās komunikācijas kultūras uzlabošanas ar mērķi izveidot atklātākas un patiesākas savstarpējās attiecības.
Pieredze finanšu, pārdošanas, kā arī procesu un projektu vadības jomās. Sertificēts koučs ar 4 gadu pieredzi individuālajā un komandu koučingā.

Izglītība: Maģistra grāds Uzņēmumu un organizāciju vadīšanā un Organizāciju psiholoģijā. Šobrīd studē Teoloģiju un reliģiju zinātnes.


 

 

Jauno uzņēmēju centra mērķis ir veicināt uzņēmējdarbības attīstību Latvijā, topošajiem uzņēmējiem sniedzot profesionālas konsultācijas jauna uzņēmuma veidošanas periodā. Nodibinājums Latvijā izveidots pēc Zviedrijas modeļa, kur jau 25 gadus ar lieliskiem panākumiem darbojas organizācija „Jobs and Society – NyföretagarCentrum”, kas ir vadošā organizācija jaunu uzņēmumu veidošanas un atbalstīšanas procesā. Pateicoties nodibinājuma sadarbības partneru finansiālajam atbalstam, konsultācijas jaunajiem uzņēmējiem tiek piedāvātas bez maksas.

Organizācijas darbības pamatprincipi:

  • bezmaksas konfidenciālas konsultācijas jaunajiem uzņēmējiem,
  • mērķa grupa – cilvēki, kas savu uzņēmumu vēl nav nodibinājuši vai izveidojuši to nesen,
  • konsultanti ir pieredzējuši uzņēmēji, kuri paši ir uzkrājuši zināšanas savu uzņēmumu veidošanā un vadīšanā,
  • bezpeļņas organizācija, kuras finansējumu galvenokārt veido sociāli atbildīgu privāto uzņēmumu finansējums.


 

 

Rīgas Ekonomikas augstskolas Mentoru klubs dibināts 2007. gada decembrī, apvienojoties absolventiem, kuri šobrīd ir sekmīgi uzņēmēji, vadītāji un dažādu jomu speciālisti. Kluba mērķis ir sniegt atbalstu uzņēmumiem, piedāvājot kvalitatīvas bezmaksas mentoru konsultācijas.

Par mentoringu
Tā ir domu apmaiņa, dialogs starp biznesa mentoru un uzņēmumu. Mentoringa laikā mentors dalās zināšanās un pieredzē, palīdz uzņēmumam kritiski analizēt biznesam aktuālus jautājumus, izskata tos no cita skatu punkta un ar citiem apsvērumiem. Tāpat mentorings palīdz meklēt risinājumus, kas atbilst uzņēmuma interesēm ilgtermiņā. Unikālā vērtība ir veiksmīgas pieredzes pārnese uzņēmumu vidū, aktīva dalīšanās zināšanās, pieredzē un kontaktos, kā arī atvērtas biznesa sadarbības kultūras veidošana.

Sadarbībā ar Mentoru klubu Nordea biznesa skola aizsākusi īpašu sesiju "Sparings ar Mentoru klubu". Šī ir iespēja ikvienam jaunajam uzņēmējam pēc izvēles piedalīties diskusijās par savas biznesa idejas pozitīvajām pusēm un vēl neizmantoto potenciālu.

 



Andris Rubīns  

Andris Rubīns, DDB Latvija direktors

DDB Latvija komandai Andris pievienojās 2000.gadā kā Projektu Direktors,
2003. gadā kļuva par Biznesa Attīstības Direktoru un 2006.gadā - par DDB Latvija
Izpilddirektoru. Līdz tam guvis mārketinga pieredzi strādājot vadošajās pozīcijās A/S
„Kaija” un Media Bridge.

DDB ir pēdējo trīs gadu apbalvotākā Latvijas aģentūra gan mārketinga
efektivitātes konkursā Password, gan radošās izcilības festivālā Adwards. Kopš
2004. gada DDB organizē Latvijā mīlētāko zīmolu topu, kas ir unikāls pētījums un
augstu novērtēts apbalvojums mārketinga profesionāļu vidū. Andris kopā ar DDB
komandu ir vieni no The Red Jackets kustības dibinātājiem, kas apkopo un ceļ
gaismā labākos Latvijas eksporta zīmolus. Andris ir Latvijas Reklāmas Asociācijas un
Latvijas Māksliniecisko Direktoru kluba valdes loceklis, viens no konferences
TEDxRiga organizatoriem un Latvijas pirmā sociālā biznesa MAMMU dibinātājs.

Andris ieguvis maģistra grādu Latvijas Universitātē, Starptautiskās
ekonomikas un biznesa programmā, absolvējis Rīgas Ekonomikas augstskolu.
Mācījies DDB universitātē un ieguvis praktisku pieredzi DDB Londonas birojā.

Andris audzina trīs bērnus, fotogrāfē un mīl spēles garšu. 




Iveta Krauja,
Latvijas Iepakojuma asociācija

Iveta Krauja:

  • vairāk nekā 20 gadu pieredze iepakojuma un dizaina projektu vadīšanā
  • Latvijas Iepakojuma asociācijas valdes priekšsēdētāja
  • Padomes locekle AS Latvijas Zaļais punkts
  • Valdes locekle Pasaules Iepakojuma organizācijā (World Packaging Organisation)
  • Maģistra grāds sabiedrības vadībā
  • Nacionālā konkursa “Labākais iepakojums Latvijā” organizatore

Par lekciju
Lekcija aptvers pamatfaktus par iepakojumu un dažas definīcijas, informāciju par iepakojuma veidiem un materiāliem, iepakojuma izveides ceļu un funkcionalitātes nodrošināšanu (piemēram, iepakojamā produkta saturēšana, aizsardzība un saglabāšana, transportēšana, informēšana). Paraugi un atbildes jautājumiem, piemēram: kas nepieciešams lēmuma pieņemšanai par atbilstošu iepakojumu produktam?




Maruta Vītiņa,
Aģentūra TRIA ROBIT

 

Maruta Vītiņa ir Latvijas patentpilnvarotā un Eiropas patentpilnvarotā.
1980. gadā pabeidza Latvijas Universitāti ar diplomu ķīmijā un 1993. gadā ieguva Maģistra grādu ķīmijā. Vēl ir ieguvusi speciālo izglītību rūpnieciskā īpašuma nozarē. Darbojas intelektuālā īpašuma jomā kopš 1983. gada. Pirms uzsākt darbu Aģentūrā Tria Robit 1998. gadā, ir darbojusies Latvijas Universitātes Patentu daļā un Inženieru centrā “Mašīnbūve”. Kvalificēta Latvijas patentpilnvarotā kopš 2001. gada. Aktīva dalībniece un lektore dažādās semināros un citos pasākumos, kas saistīti ar intelektuālo īpašumu. Kopš 2002. gada Latvijas Patentpilnvaroto asociācijas dalībniece. Specializējas izgudrojumu, preču zīmju un dizainparaugu jomā. Eiropas patentpilnvarotā preču zīmju un dizainparaugu lietās kopš 2004. gada. Eiropas patentpilnvarotā patentu lietās kopš 2005. gada.

Par lekciju
Nodarbības laikā lektore pastāstīs par likumdošanā noteiktajām iespējām aizsargāt savas idejas, kā arī par to, kā izvairīties no rūpniecikā īpašuma tiesību pārkāpumiem.




Aiva Vīksna,
biedrība "Līdere"

Aiva Vīksna ir uzņēmēja ar vairāk nekā 24 gadu pieredzi biznesā Latvijā. Izdevniecības „Lietišķās informācijas dienests” biznesa attīstības vadītāja. O YACHTS, Engurē bāzētas katamarānu ražotnes, partnere un valdes locekle. Aktīvi darbojas nevalstiskajā sektorā, biedrības „Līdere” idejas autore, dibinātāja un valdes priekšsēdētāja. Aiva Vīksna ir Tautsaimniecības padomes locekle, Latvijas Darba devēju konfederācijas viceprezidente, Globālā līguma Konsultatīvās padomes priekšsēdētāja, Junior Achievement Padomes locekle un Biznesa Eņģeļu tīkla biedre, kā arī līdzdarbojas Latvijas Nacionālā konventa ekonomiskās vadības darba grupā.
2006. gadā Aiva Vīksna bija idejas autore un viena no dibinātājām sabiedriskajai organizācijai Latvijas Privāto investoru asociācija.


Kārlis Apkalns,
Master Training

Kārlis Apkalns, MBA (Rīgas Biznesa skola)

  • Rīgas Juridiskās augstskolas (RGSL), ex Duco pasniedzējs
  • Latvijas vadošajās reklāmas aģentūrās strādājis ar Coca-Cola, Electrolux, Statoil, SEB,   Rietumu banka, AB.LV un citiem zīmoliem
  • bijis IBM un Scania mārketinga vadītājs Latvijā;
  • veicis pētījumus par Latvijas valsts tēla komunikācijas stratēģiju
  • trenējis Pārdošanas Guru 2010 pirmās un otrās vietas ieguvējus
  • vadījis apmācības BTA, Balta, Ergo, Seesam, Trasta Komercbanka, Citadele, Nordea, Lattelecom, Tele2, LMT, Transcom, Volkswagen, Toyota, Peugeot, Hanzas Maiznīca, Wurth, Elfa Distrelec, FMS, 3M, u.c. organizāciju komandām
  • raksta vadības un pārdošanas tēmu blogu www.apkalns.lv

Par lekciju
Kārlis Apkalns iepazīstinās ar efektīvākajām pārdošanas tehnikām, stāstīs par produkta vērtības noteikšanu un celšanu.

 

Inese Andersone,
GatewayBaltics

Inese Andersone ir „GatewayBaltic” izpilddirektore, specializējas konsultēšanā eksporta jautājumos, eksporta stratēģiju izstrādē, tirgus izpētē, stratēģiju izstrādē ieiešanai tirgū un biznesa attīstības konsultācijās.
Inese ir absolvējusi Rīgas Ekonomikas augstskolu, ieguvusi darba pieredzi kā projektu vadītāja Zviedrijā, brīvi pārvalda angļu, latviešu, krievu un zviedru valodas.
Inese ir iesaistījusies vairākās aktivitātēs uzņēmējdarbības klimata veicināšanai – ir Rīgas Ekonomikas augstskolas „Mentoru kluba” valdes locekle un mentore, kā arī aktīva Latvijas tirdzniecības un rūpniecības kameras biedre.

Par lekciju
Nodarbības mērķis: izskatīt galvenos soļus, kas uzņēmumam jāveic, ja tas ir nolēmis paplašināt savu tirgu ārpus  Latvijas robežām.

Nodarbības saturs:

  • kā sagatavoties eksportam,
  • kā izvēlēties tirgu
  • kā izplānot savas aktivitātes
  • kā uzsākt kontaktu ar potenciāliem klientiem ārvalstīs




Olga Dzene,
Fontes grupa


 

Olga Dzene, Valdes locekle, Vēcākā konsultante, Fontes Vadības konsultācijas
Olgai ir Latvijas Universitātes maģistra grāds organizāciju psiholoģijā, 10 gadu pieredze personāla vadības jomā, tajā skaitā 4 gadus Personāla departamenta direktores amatā.
Olga Dzene strādā ka koučs, vada mācības un sniedz konsultācijas organizācijām liderības kompetenču novērtēšanā un attīstībā, kompetenču modeļu veidošanā, karjeras konsultēšanā un citās jomās.

Par lekciju
Nodarbības mērķis - iepazīties ar svarīgiem principiem komandas vadībā un apzināties savu vadītāja identitāti.

Saturs
1. Vadītāja galvenie mērķi un pienākumi
2. Vadības identitātes un vadītāja rīcības novērtējums
3. Vadītāja laika plānošanas pamatprincipi
4. Uzdevumu deleģēšana
5. Komandas motivēšana

 


Lilita Bērziņa,
SIA "Numeri"



 

 

Lilita Bērziņa ir SIA „Numeri” izpilddirektore un vadošā grāmatvede, LR Grāmatvežu asociācijas biedre, Latvijas Grāmatvedības Ārpakalpojumu Asociācijas dibinātāja un valdes locekle
Darbības jomas: grāmatvedības uzskaite, finanšu vadība un analīze, nodokļu konsultācijas.
Darba pieredze grāmatvedības un finanšu vadības jomā uzkrāta dažādos Latvijas un starptautiskos uzņēmumos. Kopš 2005. gada aktīvi darbojas biedrībā „Līdere”. Konsultē jaunos uzņēmējus uzņēmuma vadīšanas un biznesa plānu izstrādes jautājumos. Ir izvirzīta eksperta amatam „Ideju kauss 2010” biznesa ideju un plānu vērtēšanai.

Par lekciju
Nodarbību mērķis palīdzēt izprast uzņēmuma finansiālās darbības pārvaldību.

Nodarbības saturs:

  • Komersanti un komercdarbība
  • Komersantu veidi. Katra komersanta veida plusi un mīnusi
  • Uzņēmuma mērķi un finansiālā darbība
  • Galvenie uzņēmuma finanšu dokumenti (peļņas vai zaudējumu aprēķins, bilance, naudas plūsma)
  • Uzņēmuma izmaksas (mainīgās un pastāvīgās)
  • Produkta pašizmaksas aprēķināšana
  • Produkta pārdošanas cenas aprēķināšana
  • Uzņēmuma rīcībā esošo resursu efektīva pārvaldība
  • Pamatlīdzekļu pārvaldība
  • Apgrozāmo līdzekļu pārvaldība (debitori, krājumi, naudas līdzekļi)
  • Uzņēmuma naudas plūsmas plānošana
  • Uzņēmuma finansēšanas avoti un to efektīva izmantošana
  • Nodokļi un to plānošana
  • Uzņēmuma peļņu ietekmējošie ekonomiskie faktori




Juris Grišins,
Capitalia

Juris Grišins ir finanšu uzņēmuma Capitalia vadītājs. Starptautiska pieredze strādājot vadošās investīciju bankās Autrumeiropā, Islandē un Zviedrijā. Kopš 2006. gada aktīvi darbojas riska kapitāla jomā, pārvaldot vienu no lielākajiem vietējiem riska kapitāla fondiem Latvijā. Attīstījis Latvijas finansējuma vidi strādājot Latvijas Riska Kapitāla asociācijas un Latvijas Biznesa Enģeļu tīkla valdēs. Izglītība - Rīgas Ekonomikas augstskola (BSc), Varvikas Biznesa augstskola (MBA).

Par lekciju
Lekcijas mērķis - iepazīstināt topošos uzņēmējus ar dažādām pašlaik pieejamajām alternatīvām, lai finansētu uzņēmuma darbību biznesa uzsākšanai un tā dažādās attīstības stadijās.



Ilze Simakova,
SIA "Demarsch"
 

Ilze Simakova ir projektu vadītāja ar vairāk kā desmit gadu praktisko pieredzi ES projektu rakstīšanā, uzraudzībā, vadīšanā, organizēšanā, koordinēšanā uz gandrīz visiem Latvijā pieejamiem ES fondiem. No 2009. gada ir plaša un vērtīga pieredze programmu izstrādē un kursu vadīšanā par tēmu “Projektu vadīšana”, “ES projektu vadīšana un uzraudzība.

Piedalījusies ar prezentācijām tādās konferencēs kā Soli pa solim „Aktualitātes ES fondu apguve, projektu sagatavošanā, kredītu, finanšu atbalsta iegūšanā”, EXPO 2011 „Eiropas Savienības finansējuma sniegtas iespējas”, kā arī ar savām zināšanām dalījusies Latvijas Biznesa koledžā, strādājot par pasniedzēju studiju kursā “Praktiskā projektu vadība.”



Par lekciju
Nodarbības mēŗkis - radīt dalībniekiem izpratni par šī brīža iespējām Eiropas fondu piesaistē, norādot iespējamos uzsvarus un zemūdens akmeņus ar ko var nākties saskarties. Nodarbības laikā tiks izanalizēts aktuālo fondu programmu apskats un to iespējas.

Nodarbības saturs:

  • Plānoto programmu apskats
  • Galvenie kritēriji un nosacījumi
  • Iepirkumu un cenu aptauju organizēšana
  • Kur meklēt nepieciešamo informāciju


Ausma Ēce,
Kwintet Latvia
 

Ausmai Ēcei ir pieredze kokapstrādes uzņēmumos Inčukalns Timber un Swedwood Latvia (IKEA grupas uzņēmums), SIA Eko Baltija, kurai ir meitas uzņēmumi, kas nodarbojās ar ražošanu A/S PET Baltija, SIA Nordic Plast un SIA Eko Reverss (otrreizējo izejvielu pārstrāde) un pašlaik SIA Kwintet production, kas šuj darba apģērbus  (zīmolus Fristads, Kansas, Wenaas, Hejco, Scandinavian Workwear u.c.)

Par lekciju
Lekcijas mēŗkis - iepazīstināt ar ražošanas plūsmu uzņēmumā, palīdzēt izprast  no kā veidojas preču pašizmaksa un kādēļ ir nepieciešams zināt savu izstrādājumu pašizmaksu.

 


Ilze Baumane,
Gludināmais koks


Ilze Baumane:

  • kopš 2014.gada - diplomēta apdares darbu speciāliste un galdniece
  • vairāk 12 gadu pieredze loģistikas uzņēmumā (darbs ar klientiem)
  • veiktas 15000+ klientu konsultācijas starptautisko pārvadājumu organizēšanā
  • Nordea biznesa skolas (2013) absolvente
  • J.Mediņa Mūzikas skolas absolvente (vijoles specialitāte)


Par lekciju
Loģistikas būtība un loma uzņēmējdarbībā, praktiskie aspekti piegādes ķēžu organizēšanā, uzņēmuma loģistikas "kartes" izveide, tipiskās uzņēmēju kļūdas, loģistikas speciālista zināšanu "minimums".

 



Dāvids Štēbelis,
Fabula

Dāvidam Štēbelim ir vairāk kā 10 gadu profesionālā pieredze uzņēmumu vadībā un biznesa konsultācijās marketinga/reklāmas jautājumos gan Latvijas, gan Starptautiskiem uzņēmumiem.

Par lekciju
Lekcijas mērķis - iepazīstināt topošos uzņemējus ar Biznesa modelēšanu Canvas.
Mūsdienu uzņēmumi ir pakļauti patstāvīgām biznesa vides un patērētāju vajadzību izmaiņām, kas pieprasa ātru pielāgošanos. Šī situācija neļauj uzņēmumiem pieturēties pie ilgtermiņa biznesa stratēģijas. Biznesa modelēšana Canvas, ir viens no instrumentiem, ar kura palīdzību uzņēmums var modelēt un izvērtēt jaunas biznesa iespējas.

 

Uldis Piekuss,
Biznesa efektivitātes asociācija

Uldis Piekuss no 2006. līdz 2014.gadam strādājis pie Lean metožu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas, kā arī Lean kultūras iedzīvināšanas Statoil Fuel & Retail degvielas uzpildes stacijās gan Latvijā, gan ārvalstīs. Vadījis Lean ieviešanu Statoil Krievijā.
Piedalījies un vadījis dažādus vietējos un starptautiskos projektus, kuru galvenais mērķis ir bijis augsta klientu servisa nodrošināšana un tā līmeņa celšana degvielas uzpildes stacijās.
Aktīvs Lean metožu popularizētājs dažādās auditorijās un pasākumos.
Šobrīd ir Biznesa efektivitātes asociācijas valdes loceklis.

Par lekciju
Lekcijas mērķis - iepazīstināt un radīt dalībniekiem interesi par Lean, kura būtība ir izmantot pēc iespējas mazāk resursu, lai radītu lielāku vērtību klientam.



Zane Markvarte,
Markvarte/Lexchange

Zane Markvarte ir zvērināta advokāte ar ilggadīgu pieredzi jurista darbā, specializējoties korporatīvajos klientu apkalpošanā, tajā skaitā visos ar sabiedrību dibināšanu, restrukturizāciju, atsavināšanu saistītajos jautājumos, līgumu izstrādē un pārstāvību sarunu procesā.

Par lekciju
Sava uzņēmuma izveidošana, uzņēmējdarbības formas izvēle, praktiskie aspekti.


 

Normunds Čiževskis, Bizpro

Normunds Čiževskis ir uzņēmējs un izmaksu ieguvumu analīzes eksperts ar 12 gadu pieredzi. Specializējas uzņēmumu un valsts/pašvaldību īstenoto investīciju projektu finanšu plānošanā, analīzē un izvērtēšanā. Kopš 2003. gada ir piedalījies vairāku desmitu biznesa plānu izstrādē dažādu nozaru uzņēmumiem, veicis vairāk kā 50 publiskā sektora investīciju projektu izmaksu ieguvumu analīzi un izvērtēšanu.
Normunds ir pieredzējis mentors, 2013. gadā izveidoja mentoringa programmu Mārupes novada jaunajiem uzņēmējiem.
2008. gadā ieguvis Maģistra grādu uzņēmējdarbības vadībā Rīgas Starptautiskajā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolā.

Par lekciju
Lekcijas ievadā tiek sniegts īss ieskats investīciju projektu finanšu analīzes pamatprincipos un uzdevumos, investīciju atdeves un projekta ilgtspējas noteikšanā. Tam seko praktiskais darbs - jauna uzņēmuma naudas plūsmas prognozes sastādīšana un analīze. Lekcijas mērķis ir sniegt jaunajiem uzņēmējiem iemaņas atbildēt uz šādiem jautājumiem: "Vai mana biznesa ideja ir finansiāli izdevīga? Vai tajā ieguldītā nauda atmaksāsies un kad? Cik naudas vajag un kad, lai nodrošinātu mana biznesa izveidi un izdzīvošanu?"

 


 
Agrita Vagoliņa,
Altum

Agrita Vagoliņa ir Attīstības finanšu institūcijas ALTUM  Rīgas reģionālā centra vadītāja. Ikdienā strādājot ar jaunajiem uzņēmējiem, no praktiskās puses pārzina svarīgos biznesa uzsākšanas aspektus – gan pirmā biznesa plāna veidošanu un tajā biežāk pieļautās kļūdas, gan praktiskos faktorus, kas jāņem vērā, uzsākot biznesu. 

ALTUM īsteno pilna spektra valsts atbalsta programmas, tai skaitā izsniedz aizdevumus uzņēmējiem, kuriem ir grūtāk saņemt finansējumu komercbankās. ALTUM īstenoto programmu ietvaros finansējumu var saņemt gan jaundibināti, gan pieredzējuši uzņēmumi, kas vēlas attīstīt savu uzņēmējdarbību un celt konkurētspēju, kā arī lauksaimnieki. ALTUM ir īpašs piedāvājums arī biznesa uzsācējiem, kas plāno sākt savu uzņēmējdarbību vai ir to uzsākuši pavisam nesen. Sadarbojoties ar jaunajiem uzņēmējiem, ALTUM  ir uzkrājusi nozīmīgu biznesa uzsācēju finansēšanas pieredzi un patiesi lepojas ar ikviena jaunā uzņēmēja panākumiem.

Par lekciju
ALTUM piedāvājumi uzņēmējdarbības uzsācējiem un biznesa plāna izstrāde finansējuma saņemšanai

 


 Aivis Brodiņš
CV-Online Latvia

Aivis Brodiņš ir interneta personāla atlases uzņēmuma CV-Online Latvia vadītājs. Strādā CV-Online vairāk nekā 13 gadus, tādējādi guvis plašu pieredzi un zināšanas ne tikai par darba tirgu un personāla atlases nozari Latvijā, bet arī digitālajā jomā. Ir viens no viedokļu līderiem Latvijā mediju vidē par darba tirgus un personāla atlases jautājumiem. Vairāk nekā 7 gadus darbojas konkursa Pārdošanas Guru žūrijā. Ir piedalījies kā lektors dažādos personālvadības un pārdošanas semināros un konferencēs. Ieguvis sociālo zinātņu maģistra grādu vadībzinātnē.

 


 Kaspars Kotāns
CV-Online Latvia

Kaspars Kotāns ir interneta personāla atlases uzņēmuma CV-Online Latvia personāla atlases nodaļas vadītājs. Personāla atlasē, novērtēšanā un karjeras konsultēšanā strādā jau vairāk nekā 12 gadus. Specializējies dažāda līmeņa vadītāju un specifisku jomu speciālistu atlasē. Ieguvis maģistra grādu izglītības zinātnēs ar specializāciju cilvēku uzvedībā.

Par lekciju
Nodarbības mērķis ir sniegt izpratni par to, kā vislabāk piesaistīt un noturēt savā komandā labākos darbiniekus.

Nodarbības saturs

  • Kā un kur meklēt darbiniekus pašreizējos darba tirgus apstākļos
  • Kādas personāla atlases un novērtēšanas metodes izmantot
  • Kā motivēt un noturēt darbiniekus
  • Kā veicināt sava darba devēja tēlu

 


 Juris Roganovs,
FRANCITY FRANCHISE EXPERTS

Juris Roganovs ir viens no vispieredzējušākajiem franšīzes speciālistiem Baltijas valstīs. Jurim ir liela pieredze kā franšīzes devējam, franšīzes ņēmējam, franšīzes konsultantam un franšīzes lektoram. Vairāk kā 15 gadu darba pieredze lielos Baltijas un starptautiskos HoReCa tīklos, no kuriem liela daļa vadošos amatos: personālvadībā, uzņēmuma vadībā, franšīzes vadībā un starptautiska biznesa attīstībā. Vadības konsultāciju pieredze biznesa attīstības un franšīzes jomās dažādu nozaru uzņēmumos.
Jura darba pieredze aptver visas franšīzes jomas no stratēģijas izstrādes līdz franšīzes tīkla attīstīšanai un vadīšanai. Piedalījies lielākajos pasaules franšīzes pasākumos ASV, Francijā, Ķīnā, Lielbritānijā, Krievijā un citās valstīs, pārstāvot dažādus franšīzes devējus un investorus.

Par lekciju
Franšīze veiksmīgi strādā ne tikai McDonald’s vai citu restorānu tīklu labā. Tā ir pasaulē plaši izplatīta, pārbaudīta un unikāla metode straujai uzņēmumu attīstībai vairāk nekā 70 dažādās nozarēs. Uzņēmumiem, izvēloties savu turpmāko attīstības stratēģiju, vairumā gadījumu franšīze var kļūt par optimālu izvēli, kas apvieno līdzsvaru starp investīciju risku un kontroli pār biznesu.

Lekcijā uzzināsiet daudzas praktiskas lietas:

  • Kādus uzņēmumus var attīstīt ar franšīzi?
  • Kādi ir franšīzes modeļi?
  • Kā sagatavot uzņēmumu attīstībai ar franšīzi?
  • Kā piesaistīt un izvēlēties sev atbilstošus franšīzes partnerus pasaulē?

 


Mārtiņš Tiknuss, GatewayBaltic 
 

Mārtiņš Tiknuss ir GatewayBaltic Partneris ar MBA grādu, jau vairāk kā 12 gadus ir saistīts ar eksporta procesu organizēšanu un veicināšanu.
Ikdienā Mārtiņš Tiknuss nodarbojas ar pārdošanas procesu gan vietējā, gan ārvalstu tirgos, tai pašā laikā strādā ar GatewayBaltic klientiem un palīdz attīstīt un uzsākt eksportu, koordinējot un organizējot Eksporta Inteliģences un Tirgus izpētes projektus klientiem stratēģiski nozīmīgos tirgos.
Mārtiņš specializējas projektos, kas saistīti ar pārtiku, metālapstrādi, būvniecību un celtniecības materiālu industrijām, kas ir balstīti uz Mārtiņa 6 gadu pieredzi strādājot konkrētajās industrijas kā arī 6 gadu pieredzi organizējot pārdošanas vizītes uz dažādiem Eiropas tirgiem.

GatewayBaltic ir eksporta konsultāciju uzņēmums, kas savieno uzņēmumus pāri robežām. Mēs esam Baltijas uzņēmumu vārti uz starptautiskajiem tirgiem un atslēga biznesa uzsākšanai Baltijas valstīs. GatewayBaltic pārzina vietējo biznesa vidi, kultūru, plašo uzņēmumu un publiskā sektora tīklu Latvijā, Igaunijā un Lietuvā.

GatewayBaltic nodrošina tirgus izpētes risinājumus, eksporta partneru piesaisti un eksporta procesu vadību, kā arī starptautiskās biznesa konsultācijas un vadītāju izglītošanu eksporta procesu organizācijā. Mēs asistējam kompānijām partnerību nodibināšanā ar uzņēmumiem no Baltijas reģioniem un izprotam to iespējas Baltijas tirgū.

 


Māris Millers, 
MM Studija 

 

Māris Millers ir uzņēmējs, konsultants, moderators.
18 gadu praktiska darba pieredze stratēģijas, pārmaiņu vadīšanas, biznesa attīstības jautājumos. Kā moderators un konsultants palīdzējis sakārtot stratēģiju, biznesa procesus, un vadības sistēmu vairāk nekā 100 Latvijas un Baltijas uzņēmumu. 10 gadus strādājis kopā ar starptautisku vadības komandu „SIA Lattelecom”. Izveidojis vadības pakalpojumu uzņēmumu „SIA MM STUDIJA”, viedtālruņu lietotņu uzņēmumu „DriveWiz”, viens no “Organizāciju Attīstības Kluba” (OAK) dibinātājiem un ekspertiem. Pasniedzējs SIA „Komercizglītības centrs” vadītāju profesionālās pilnveides mācību programmā „Biznesa klase” un RTU Latvijas-Norvēģijas Maģistru studiju programmā „Inovācijas un uzņēmējdarbība”.

MM Studija ir vadības pakalpojumu uzņēmums, kas savos risinājumos ietver zināšanās un pieredzē balstītu profesionālu palīdzību uzņēmumu vadītājiem, atvērtu skatu uz tehnoloģiju un pasaules piedāvātajām iespējām biznesa attīstībai apvienojumā ar cilvēcīgu pieeju un pozitīvām emocijām.

Par lekciju
Lai sāktu biznesu, vajag ideju. Lai gūtu panākumus, vajag vēl ieguldīt arī darbu, laiku, resursus.
Kā ideju pārvērst par veiksmīgu biznesu? Kā nospraust mērķus? Kā veidot komandu? Kā pieņemt lēmumus un virzīt savu ideju uz priekšu? – par to runāsim šajā nodarbībā.

 


Krista Vāvere,
TRIVIUMS apmācība

 

 

Krista Vāvere ir TRIVIUMS apmācība mediju komunikācijas un prezentāciju vadīšanas pasniedzēja, trenere un konsultante, žurnāliste ar vairāk nekā 20 gadu praktisko pieredzi. Līdzšinējā žurnālistes pieredze saistīta gan ar ziņu veidošanu, darbu tiešajā ēterā, diskusiju un pasākumu vadīšanu, raidījumu un dokumentālo filmu scenāriju izstrādi, gan interviju vadīšanu. Krista tikusi izvirzīta arī dažādām nominācijām (tai skaitā par labāko raidījuma vadītāju).

 


Linda Saulīte, TRIVIUMS apmācība, Vizeum 
 


Linda Saulīte ir TRIVIUMS apmācība pasniedzēja, mārketinga un digitālo mediju, klientu attiecību vadības eksperte un starptautiski sertificēta biznesa trenere ar 15 gadu praktisko pieredzi. Linda ir pirmā digitālā žurnāla Latvijā “LILLA” dibinātāja. Šobrīd studē Komunikācijas vadības doktorantūrā, vada starptautisku mediju aģentūru “Vizeum ” Latvijā, un ir tās stratēģiju direktore. Darbojoties medijos un reklāmas tirgū, guvusi daudzpusīgu praktisko pieredzi gan komunikāciju stratēģijās, zīmola pozicionēšanā, mediju mārketingā, gan arī mediju biznesa modeļu, komandu, stratēģiju un inovāciju veidošanā un attīstīšanā.

Par lekciju
Stratēģiskais mārketings un komunikācija. Digitālais mārketings,  tā loma un iespējas.

  • Stratēģiskais mārketings, tā vadība un plānošana.
  • Mērķa tirgus. Mērķa tirgus noteikšana, pozicionēšana. Patērētāja analīze.
  • Konkurētspējīgas vērtības radīšana, pozicionējums.
  • Zīmola vērtība, zīmolu arhetipi un to loma produkta, pakalpojuma attīstībā un komunikācijā.
  • Komunikācijas kanālu veidi un lomas. Efektivitātes kritēriju noteikšana.
  • Digitālais mārketings. Digitālo mediju veidi, lomas un tehnoloģiju iespējas.

 


Juris Birznieks,
LatBAN


 

Juris Birznieks:

  • 10+ vadīti un attīstīti uzņēmumi. Pazīstamākie no tiem
    - Biznesa augstskola Turība,
    - Lietišķās informācijas dienests,
    - Sporta komplekss 333.
  • 20+ veicis investīcijas uzņēmumos un projektos
  • 250+ konsultējis uzņēmumu un biznesa projektu vadības
  • Valdes loceklis un dibinātājs biedrībā „Latvijas Biznesa Eņģeļu Tīkls" (LatBAN);

Par lekciju
Prezentācijas moto: Biznesa līderis ir galvenais faktors biznesa dzīvotspējai. Viņš ir tas, kurš nokomplektē komandu, kas spēj realizēt biznesa mērķus.

LatBAN biedrība vienkopus pulcē 49 pieredzes bagātus uzņēmējus, kuri ir gatavi investēt savus privātos līdzekļus jaunos biznesa projektos. Ik mēnesi tiek organizēta Investīciju sesija, kurā 6 labākie jaunie uzņēmēji prezentē savus projektus investoriem.

Biedrības darbības laikā, kopš 2014. gada vidus, investīcijas saņēmuši 12 biznesa projekti; kopējā investētā summa virs 1 milj. eiro. Šobrīd turpinās sarunas starp vairākiem biznesa projektiem un investoriem par investīcijām.

Biznesa eņģelis ir privātais investors, kurš ir guvis pieredzi uzņēmējdarbībā, un nopelnītos līdzekļus investē biznesa projektos. Investora sekmīgā biznesa pieredze un kontakti dod iespēju jaunajiem biznesa projektiem pa vistaisnāko ceļu nonākt līdz peļņai.

 


Toms Zālmanis,
IPF Digital


 

 

Toms Zālmanis ir uzņēmuma IPF Digital mārketinga vadītājs. Toms ir digitālā mārketinga eksperts, kas savu pieredzi guvis daudzu gadu garumā, strādājot uzņēmumos BalticMiles un Nordea banka, kur izstrādājis un ieviesis digitālā mārketinga un komunikācijas stratēģiju, kā arī tiešsaistes mārketinga plānu Baltijas valstīs. Paralēli savam darbam, Toms regulāri sadarbojas ar dažādiem uzņēmumiem, dalās savā pieredzē un palīdz veicināt to biznesa attīstību, izmantojot digitālā mārketinga sniegtās iespējas.

Par lekciju
Digitālais mārketings un e-komercija:

  • Kas ir digitālais mārketings un e-komercija?
  • Kā panākt, lai uzņēmuma mājas lapa strādā jūsu labā?
  • Kā veidot e-komerciju?
  • Kā izstrādāt digitālā mārketinga plānu un novērtēt tā efektivitāti?
  • Kādas ir aktuālās digitālā mārketinga tendences?
  • Un atbildes uz daudziem citiem būtiskiem jautājumiem.

 


Džefrijs Torps,
Communication Teachers Group 

 

 

Džefrijs Torps (Geoffrey Thorpe) ir angļu valodas pasniedzējs ar 11 gadu pieredzi, kurš uzskata, ka ir svarīgi, lai viņa vadītās nodarbības ir saistošas un sniedz iespēju tās dalībniekiem aktīvi piedalīties jaunās valodas lietošanā. Papildus pieaugušo apmācībām, pasniedz lekcijas gan Latvijas Universitātē, gan Rīgas Stradiņa Universitātē. Džefrijs Torps ir arī Communication Teachers Group valodu skolas līdzīpašnieks un pedagoģiskais direktors.

Par lekciju
Rakstīšana neparedz citu komunikācijas palīglīdzekļu, piemēram, balss toņa vai ķermeņa valodas lietojumu. Tieši tāpēc ir svarīgi nodot savu vēstījumu skaidri un precīzi. Šis seminārs izcels dažus no vissvarīgākajiem aspektiem e-pastu rakstīšanā angļu valodā.

Nodarbības saturs:

  • Virsraksts (e-pasta temats)
  • Uzruna un sasveicināšanās
  • Vēstules iemesls
  • Noderīgs vārdu krājums

 

Winterberry – ķiverādas

Idejas autore: Ieva Barone 

 

Dip Dap - koka rotaļlietas un interjera priekšmeti

Idejas autore: Mareks Gipters

 

Overly – papildinātās realitātes tehnoloģijas

Idejas autors: Ainārs Kļaviņš

 

Graci - dabisks, alternatīvs musli

Idejas autore: Alise Balgalve

 

Zefīrs – dekoratīvā betona dizaina produkti

Idejas autors: Osvalds Trofimovs

 

Dusis - daudzfunkcionāla dizaine mēbele

Idejas autore: Inese Leite

 

Andrito Kafijas Grauzdētava – izplata svaigi grauzdētu kafiju

Idejas autors: Andris Petkēvičs

 

RixWood - koka uzvalciņi mobilajiem telefoniem

Idejas autors: Kalvis Kārkliņš

 

ROTAA – ar individuālu rokrakstu pagatavotas rotas

Idejas autore: Una Valtere

 

 

Kukuu - bērnu dizaina mēbeles

Idejas autore: Aija Priede-Sietiņa

 

PAIYA – sieviešu apģērbu zīmols

Idejas autore: Dace Minikoviča

 

Tour de Rain - velosipēdu aksesuāri

Idejas autore: Gerda Zandersone

 

Vegus.lv – veselīga uztura portāls

Idejas autore: Dita Lase

 

Deneze - modīgs bērnu apģērbs laimīgiem vecākiem

Idejas autore: Inga Butāne - Virsnīte

 

  

TOK-TOK-TEA - tēja no Latvijas dabas veltēm iepakota unikālā dizainā

Idejas autore: Nataļja Rodionova

 

Transfers-in-europe.com - tiešsaistes transfēra sistēma

Idejas autors: Edgars Bomiks


MĀJO - produktu dizaina izstrāde

Idejas autore: Baiba Lindāne

 

Air Studio - bezpilota lidaparātu ražošana

Idejas autors: Ivans Dvoreckis


Deserto  – smilšu animācijas izklaides pasākumiem

Idejas autore: Zane Pumpure- Prāmniece

 

Yuta - jauna dizaina rītasvārki

Idejas autore: Līga Stibe

 

Velo Sock velo zeķe - aksesuārs velosipēdiem

Idejas autors: Oskars Mickevičs

 

AriZa - radošo talantu meistardarbnīca

Idejas autore: Arita Zaķe

 

CherryBerry - siltuma un aukstuma kompreses no ķiršu kauliņiem

Idejas autore: Kristīne Duļbinska
 

 

Farcore Finance - Walmoo - mobilā NFC lojalitātes platforma

Idejas autors: Guntis Čoders

 

Kurland Woodcake/ Kokmaizītes - galda spēles lieliem un maziem

Idejas autore: Baiba Altena

 

VARIANT Studio - Latvijā radīti dizaina objekti

Idejas autore: Karlīna Voitika

 

A-la-tea – suvenīru zāļu tēja īpašā iepakojumā, kas rotāts ar latvju zīmēm

Idejas autore: Ilze Čeže

       

          

Vacberries – īpašā veidā kaltētas ogas un augļi

Idejas autores: Elīna Veidemane un Marita Krūskopa

 

 

Rabarber – bezalkoholiski, dzirkstoši dzērieni, kas pagatavoti no Latvijā audzētiem rabarberiem

Idejas autori: Jānis Zilvers un Liene Zilvere

 

              

Meija – veselīgi, rokām gatavoti našķi

Idejas autore: Daina Elksne

 

 

VELONET.LV  – piedāvā velosipēdus, to aksesuārus, apģērbus, kā arī papildu pakalpojumus

Idejas autors: Jānis Pētersons

       

             

Dzeguze – ražo grifeļuzlīmes un grifeļmagnēta elastīgās tāfeles

Idejas autore: Olga Farbtuha

 

 

Babyrooom.lv – apkopo informāciju par sabiedriskām vietām Latvijā, kurās ērti atrasties kopā ar maziem bērniem

Idejas autore: Laura Bluša

       

         

GIGI bloks – lieli un viegli  kartona rotaļu kluči, kas veidoti no videi draudzīga un izturīga kartona

Idejas autore: Ilona Viļuma

 

 

Office Massage – piedāvā izbraukuma masāžas jebkurā vietā

Idejas autore: Natalja Bučnaja

       

      

D-EKO – atsvaidzinošs dezodorants, kas bloķē baktēriju vairošanos un nepatīkamo aromātu

Idejas autore: Rita Pranča

 

 

Drawies – ražo rokas un kājas ergonomikai atbilstošus nededzināta Latvijas māla krītiņus, kas palīdz attīstīt muskulatūru un novērst kustību traucējumus, kā arī krāsainus  augļu, dārzeņu un ogu formas māla krītiņus

Ideju autore: Ieva Pastare

       

      

„Rehabilitācijas inovatīvo terapijas metožu institūts” – institūta mērķis ir veicināt dažādu terapijas metožu attīstību Latvijā un ārvalstīs

Idejas autores: Anete Žiaugre un  Evita Dakse

 

Betolli - piedāvā katram būt pašam sava krekla dizaineram, radītājam un valkātājam

Idejas autore: Līga Krauze

 

      

SkyAmazons – piedāvā izpriecu lidojumus ar gaisa baloniem

Idejas autore: Inga Ūle

 

 

 

Parus studio - jauna tipa sistēmas izstrāde uz atstarojošo virsmu, ekrānu un kinect bāzes, kas bez pārbūvēšanas spēj vizuāli transformēt telpu attiecīgiem uzdevumiem

Idejas autors:
Dmitrijs Ščegoļevs

       

         

Renova – piedāvā tiešsaistes resursu, kurš ļauj nodot ūdens skaitītāja rādījumus, apskatīt patēriņa statistiku un attālināti veikt citas funkcijas

Idejas autors: Artjoms Ušakovs

 

 

 

Ilvian studios – piedāvā interaktīvu šūpuļdziesmu aplikāciju bērniem

Idejas autore:
Renāte Līdaka-Ziemane

           

Claudia – papīra lelles

Idejas autore: Agnese Fūrmane

 

  

Kalnu medus –biškopības produkti, kas ievākti Latvijas pakalnos, bioloģiski daudzveidīgās pļavās un mežos

Idejas autors: Sandris Akmans

       

      

Tehindustry –  piegādā industriālās preces dažāda profila uzņēmumiem

Idejas autors: Jānis Andreika

 

 


Vairāk par Nordea biznesa skolas veiksmes stāstiem aicinām uzzināt Nordea biznesa skolas oficiālajā Facebook lapā!


Kāds ir plānotais mācību ilgums?
Jaunā Nordea biznesa skolas „No idejas līdz investoram” mācību sezona tiks uzsākta šī gada oktobrī un plānots, ka tā ilgs 6 mēnešus. Noslēdzoties pilnam mācību ciklam (ar mācību programmu var iepazīties saitē šeit), sezonas noslēgumā, 2016. gada maijā, veiksmīgākie sezonas dalībnieki piedalīsies publiskā biznesa ideju prezentācijā – Nordea biznesa skolas izlaidumā. Tie dalībnieki, kas mācību gaitā būs identificējuši nepieciešamību pēc finansējuma, gūs iespēju piedalīties Nordea biznesa skolas organizētāju un Latvijas Biznesa Eņģeļu tīkla (LATBAN) rīkotās „Investīciju sesijās”.

Vai mācības ir bezmaksas?
Visas piedāvātās nodarbības Nordea biznesa skolas apstiprinātajiem dalībniekiem ir bez maksas.

Kas var piedalīties Nordea biznesa skolā?
Programmai aicinām pieteikties ikvienu interesentu, jauno uzņēmēju ar dzīvotspējīgu ideju un vēlams – iepriekšēju pieredzi uzņēmējdarbībā un/vai izvēlētajā nozarē. Tomēr, viens no galvenajiem kritērijiem idejas izvērtēšanai, uzņēmēja biznesa attīstības potenciāls un paša jaunā uzņēmēja vēlme veiksmīgi uzsākt biznesu.

Kā var pieteikties programmai?
Pieteikšanās Nordea biznesa skolai notiek līdz 28.oktobrim, kvalitatīvi aizpildot pieteikuma anketu saitē šeit. Kvalitatīva un rūpīgi pārdomāta pieteikuma anketa ir pirmais un svarīgākais kritērijs veiksmīgai programmas uzsākšanai. Pieteikumu izvērtēs īpaši izveidota žūrija, kuras dalībnieki ir Nordea biznesa skolas lektori un partneri. Pirms pieteikumu izvērtēšanas, partneri tiek aicināti parakstīt vienošanos par konfidencialitātes ievērošanu.

Kur notiek mācības?
Mācības primāri notiks Nordea bankas galvenajā biroja ēkā, Nordea mājā, K.Valdemāra iela 62. Taču, ņemot vērā iepriekšējo sezonu dalībnieku ieteikumus, plānotas arī „izbraukuma sesijas”. Tādējādi gan lekciju norises vieta, gan laiks var mainīties, laicīgi par to brīdinot Nordea biznesa skolas dalībniekus. Lai piedāvātu iespēju salīdzinoši īsā laikā gūt pilnu priekšstatu par jaunajam uzņēmējam nepieciešamām prasmēm, programma ilgs pus gadu. Mācības plānotas gandrīz katru nedēļu reizi nedēļā, no pulksten 18.00 – 21.00. Ar šī brīža programmu var iepazīties saitē šeit.

Dalībnieku ērtībām tiks nodrošināta arī bezmaksas autostāvvieta (iebraukšana no Alojas ielas) mācību laikā.

Vai var piedalīties vairāki idejas autori/partneri?
Ņemot vērā, ka vietu skaits ir ierobežots un mācībās tiek uzņemti līdz 60 dalībnieki, aicinām rūpīgi izvērtēt savu komandu un katra tās dalībnieka spēcīgākās kompetences. Atbilstoši tām ir iespēja lekcijas apmeklēt vairākiem biznesa idejas autoriem un komandas dalībniekiem, bet ne vienlaicīgi.

Vai dalība ir obligāta visās lekcijās?
Katru gadu programmai uz vienu vietu piesakās 5-6 dalībnieki. Ņemot vērā, ka visus dalībniekus vienlaicīgi nevar uzņemt, Nordea biznesa skolas organizatori aicina izvērtēt savas iespējas piedalīties mācībās. Lekciju apmeklējums nav obligāts, bet ļoti vēlams, lai nodrošinātu pakāpenisku attīstību. Jaunajā programmas sezonā, lai motivētu rūpīgāk strādāt pie sava biznesa attīstības, obligāts nosacījums visiem programmas dalībniekiem būs „Sparings” mentoru klubu jeb regulāra biznesa attīstības statusa prezentācija, kas vienlaikus nodrošinās konstruktīvu atgriezenisko saiti, gan motivēs jauno uzņēmēju turpināt darbu pie sava biznesa attīstības strādāt.

Vai plānotas papildu pieredzes apmaiņas?
Nordea biznesa skolas ietvaros izveidojusies spēcīga Alumni jeb Nordea biznesa skolas absolventu kultūra. Mācību ietvaros papildu teorētiskajām un praktiskajām nodarbībām, ikviens varēs piedalīties pieredzes apmaiņas pēcpusdienās, uzklausot gan interesantus veiksmes stāstus, gan iegūstot padomus, kā „neuzkāpt uz grābekļa”.

Vai pēc mācību beigšanas tiek izsniegts sertifikāts?
Mācību noslēgumā plānots pasniegt sekmīgajiem biznesa skolas absolventiem apliecinājumus par dalību Nordea biznesa skolā, tomēr jānorāda, ka mācības ieplānotas kā praktiski padomi un palīdzība topošajiem uzņēmējiem, nevis akadēmiska izglītība un skolā iegūtās prasmes nav jāpielīdzina akadēmiski iegūtām zināšanām.

Ja vēlies sazināties ar skolas rīkotājiem un pasniedzējiem vai uzdot savu jautājumu, raksti signe.lonerte@nordea.com.
Uzzini vairāk oficiālajā Nordea biznesa skolas Facebook lapā šeit!